Οι ναύλοι, οι οποίοι κορυφώθηκαν στα μέσα Ιανουαρίου, υποχωρούσαν σταδιακά το Φεβρουάριο και το Μάρτιο, ώσπου το γιγαντιαίο containership εγκλωβίστηκε στο κανάλι.
Στις διαδρομές από την Ασία έως τη Βόρεια Ευρώπη και τη Μεσόγειο οι ναύλοι κινήθηκαν ανοδικά, ενώ σε διατλαντικά ταξίδια και στη spot από την Ασία έως και τις ΗΠΑ σημείωσαν «άλμα».
Ειδικότερα, οι ναύλοι στη spot από την Ασία έως τη Βόρεια Ευρώπη ενισχύθηκαν στα 3.964 δολάρια ανά TEU, ενώ από την Ασία έως τις ΗΠΑ έφτασαν στα επίπεδα ρεκόρ των 5.334 δολαρίων ανά feu. Ρεκόρ των τελευταίων ετών σημειώθηκε και σε διατλαντικά ταξίδια (2.851 δολάρια ανά feu, αύξηση 30% σε εβδομαδιαία βάση).
Η Hapag-Lloyd παρήγγειλε εξοπλισμό
Η εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με έδρα το Αμβούργο, Hapag-Lloyd, επένδυσε περίπου 550 εκατ. δολάρια σε νέα containers, σε μία από τις μεγαλύτερες παραγγελίες στην ιστορία της.
Η κίνηση της ναυτιλιακής συμπίπτει με τη μεγάλη παγκόσμια έλλειψη containers σε κομβικές διαδρομές, γεγονός που έχει ενισχύσει σημαντικά τους ναύλους.
«Ο κλάδος των containerships βιώνει μία άνευ προηγουμένου ζήτηση, η οποία έχει οδηγήσει σε έλλειψη containers σε όλο τον κόσμο» τόνισε ο CEO της Hapag-Lloyd, Rolf Habben Jansen και πρόσθεσε: «Με τις τρέχουσες παραγγελίες, η Hapag-Lloyd συνεισφέρει στις προσπάθειες να εξομαλυνθεί η κατάσταση».
Η Hapag-Lloyd διαθέτει στόλο 237 containerships, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 1,7 εκατ. TEUs.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr