Σύμφωνα με το report της ναυλομεσιτικής Intermodal, η ναυτιλιακή του κ. Αγγελικούση τοποθέτησε παραγγελία για δύο VLCCs, με option για δύο ακόμα, χωρίς να γίνει γνωστό το τίμημα του deal. Τα πλοία, χωρητικότητας 300.000 dwt έκαστο, αναμένεται να παραδοθούν από το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries το 2023.
Η Intermodal αναφέρει πως η παραγγελία αφορά πλοία διπλού καυσίμου (duel fuel) που θα καταναλώνουν LNG. Πρόκειται για νέα γενιά πλοίων που αλλάζουν το «τοπίο» στο «δρόμο» για μία ναυτιλία μηδενικών εκπομπών.
Η Maran Tankers συνδέθηκε αυτήν την εβδομάδα και με την πώληση ενός παλαιού VLCC του στόλου της.
Παράλληλα, η ναυτιλιακή της οικογένειας Χανδρή ήρθε σε συμφωνία με το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Daehan για την κατασκευή ενός tanker, με option για ένα ακόμη. Το πλοίο θα είναι χωρητικότητας 115.00 DWT και αναμένεται να παραδοθεί το 2022.
Το deal για το πλοίο, το οποίο θα χρησιμοποιεί συμβατικά καύσιμα, αποτιμάται στα 50 εκατ. δολάρια.
Ο όμιλος Χανδρή, εκτός από τα tankers, δραστηριοποιείται και στην αγορά ξηρού φορτίου. Διαθέτει στόλο με 33 πλοία, συμπεριλαμβανομένων και δύο LNG carriers.
Τέλος, να σημειωθεί ότι το ναυπηγείο Hyundai ανακοίνωσε μία σημαντική μείωση στο βιβλίο παραγγελιών των crude tankers. Συνολικά δέκα παραγγελίες για VLCCs ακυρώθηκαν, λόγω αδυναμίας του πλοιοκτήτη να προχωρήσει στην πληρωμή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr