Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 0,2 εκατ. δολάρια από καθαρές ζημιές 0,2 εκατ. δολαρίων πέρυσι. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της ναυτιλιακής, η αύξηση οφείλεται στο μεγαλύτερο αριθμό πλοίων, που λειτούργησαν το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Τα προσαρμοσμένα EBITDA έφτασαν τα 1,2 εκατ. δολάρια από 1,6 εκατ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2019.
Ο πρόεδρος και CEO της Euroseas, κ. Αριστείδης Πίττας σχολίασε: «Στη διάρκεια του δευτέρου και του τρίτου τριμήνου του έτους, απομακρύνθηκαν τέσσερα από τα πλοία του στόλου μας, συμπεριλαμβανομένων των τριών παλαιότερων πλοίων, ενώ το Νοέμβριο πουλήσαμε το M/V EM Athens, ένα πλοίο για το οποίο θα ερχόμασταν αντιμέτωποι με σημαντικά έξοδα αργότερα στο έτος. Μετά από αυτές τις πωλήσεις, ο στόλος μας αριθμεί 14 πλοία, μέσης ηλικίας 15,5 ετών.
Από τον Ιούλιο οι αγορές των feeders και των containerships ενισχύονται κάθε εβδομάδα, φτάνοντας στα υψηλότερα επίπεδα, που καταγράφηκαν την τελευταία δεκαετία. Εάν διατηρηθούν τα τρέχοντα επίπεδα των ναύλων, αναμένουμε ότι τα πλοία μας θα δημιουργήσουν σημαντική ταμειακή ροή και κέρδη.
Είμαστε προσεκτικά αισιόδοξοι για την αγορά χρονοναυλώσεων κατά το επόμενο έτος, καθώς πιστεύουμε ότι η πιθανή επιστροφή στην ομαλότητα θα μπορούσε να φέρει την αγορά σε επίπεδα προ πανδημίας. Μία τέτοια εξέλιξη, σε συνδυασμό με την αναμενόμενη χαμηλή ανάπτυξη του στόλου, καθώς το βιβλίο παραγγελιών βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδο, τουλάχιστον, των δύο τελευταίων δεκαετιών, θα μπορούσε να στηρίξει τους ναύλους ή ακόμη και να τους ωθήσει ψηλότερα. Θεωρούμε ότι ο τρέχον στόλος μας είναι σε καλή θέση, σε όρους τύπου και μεγέθους των πλοίων, ώστε να εκμεταλλευτεί πλήρως αυτές τις εξελίξεις»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr