Σύμφωνα με τα στοιχεία της BIMCO, το τελευταίο VLCC που οδηγήθηκε στα διαλυτήρια ήταν το χωρητικότητας, 300.361 dwt, Watban, το οποίο πωλήθηκε για scrap στο Μπανγκλαντές τον Ιούνιο του 2019
Από τη διάλυση του τελευταίου VLCC, 42 έχουν παραδοθεί, προσθέτοντας 12,8 εκατ. dwt χωρητικότητα στο στόλο, με τη συνολική χωρητικότητα να εκτιμάται στα 255,3 εκατ. dwt, επισημαίνει η ΒΙΜCO.
O κλάδος των crude tankers βρίσκεται αντιμέτωπος με προκλήσεις. Όπως δείχνει η μελέτη της BIMCO, στις 13 Νοεμβρίου ένα μέσο VLCC ανέμενε κέρδη 11.395 δολαρίων την ημέρα, λιγότερα από τα μισά, τα οποία χρειάζονται για να καλυφθούν χρηματοοικονομικά και λειτουργικά κόστη, τα οποία κατά μέσο όρο κυμαίνονται στα 25.000 δολάρια ημερησίως.
Τώρα που «έσπασε» αυτό το μακρόχρονο σερί, η BIMCO αναρωτιέται αν θα είναι ένα παροδικό φαινόμενο ή αν θα «πυροδοτήσει» νέες πωλήσεις, καθώς η προοπτική ισχυρών ναύλων δε φαίνεται πιθανή, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr