Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η BIMCO, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής χωρητικότητας 5,3 εκατ. TEUs έχουν τοποθετήσει scrubbers. Παράλληλα, το 56,3% του τρέχοντος βιβλίου παραγγελιών των containerships (1,2 εκατ. TEUs) θα έχουν εγκατεστημένο το σύστημα, όταν παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους.
Συνολικά το 31,6% των containerships (χωρητικότητας 8 εκατ. TEUs), το 30,9% των tankers (χωρητικότητας 141 εκατ. DWT) και το 23,5% των bulkers (χωρητικότητας 226 εκατ. DWT) εκτιμάται ότι έλαβαν την απόφαση για την εγκατάσταση scrubbers.
«Η επιλογή των scrubbers συζητήθηκε έντονα καθώς πλησίαζε η 1η Ιανουαρίου 2020. Ωστόσο, ακόμη και με το μειωμένο spread ανάμεσα στα καύσιμα VLSFO (Very-low sulphur fuel oil) με χαμηλό ποσοστό θείου 0,5% και στα καύσιμα HSFO (high sulphur fuel oil) με 3,5% ποσοστό θείου, είναι ασφαλές να πούμε ότι αυτές οι επενδύσεις είναι οικονομικά υγιείς» σχολίασε ο επικεφαλής αναλυτής ναυτιλίας της BIMCO, Peter Sand. «Ωστόσο», πρόσθεσε, «η περίοδος απόσβεσης αυτών των επενδύσεων έχει προφανώς επεκταθεί».