Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η BIMCO, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής χωρητικότητας 5,3 εκατ. TEUs έχουν τοποθετήσει scrubbers. Παράλληλα, το 56,3% του τρέχοντος βιβλίου παραγγελιών των containerships (1,2 εκατ. TEUs) θα έχουν εγκατεστημένο το σύστημα, όταν παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους.
Συνολικά το 31,6% των containerships (χωρητικότητας 8 εκατ. TEUs), το 30,9% των tankers (χωρητικότητας 141 εκατ. DWT) και το 23,5% των bulkers (χωρητικότητας 226 εκατ. DWT) εκτιμάται ότι έλαβαν την απόφαση για την εγκατάσταση scrubbers.
«Η επιλογή των scrubbers συζητήθηκε έντονα καθώς πλησίαζε η 1η Ιανουαρίου 2020. Ωστόσο, ακόμη και με το μειωμένο spread ανάμεσα στα καύσιμα VLSFO (Very-low sulphur fuel oil) με χαμηλό ποσοστό θείου 0,5% και στα καύσιμα HSFO (high sulphur fuel oil) με 3,5% ποσοστό θείου, είναι ασφαλές να πούμε ότι αυτές οι επενδύσεις είναι οικονομικά υγιείς» σχολίασε ο επικεφαλής αναλυτής ναυτιλίας της BIMCO, Peter Sand. «Ωστόσο», πρόσθεσε, «η περίοδος απόσβεσης αυτών των επενδύσεων έχει προφανώς επεκταθεί».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr