Για αυτό το λόγο, δεσμεύτηκε με την επίσης γαλλική εταιρεία ενέργειας ENGIE να προσπαθήσει να αναπτύξει παραγωγή και διανομή συνθετικού μεθανίου και bioLNG σε βιομηχανική κλίμακα.
Ένα αρχικό έργο για την παραγωγή υγροποιημένου βιομεθανίου (bioLNG) για τη ναυτιλία έχει ήδη ξεκινήσει και από τους δύο ομίλους στο λιμάνι της Μασσαλίας, σε συνεργασία με τις Métropole Aix-Marseille-Provence και TotalEnergies.
Η ENGIE ηγείται περαιτέρω βιομηχανικών έργων παραγωγής συνθετικού μεθανίου στα οποία η CMA CGM θα έχει τη δυνατότητα να επενδύσει, μεταξύ άλλων, μέσω πολυετών δεσμεύσεων της αγοράς. Αυτά τα έργα θα αξιοποιήσουν διάφορες τεχνολογίες, όπως η πυροαεριοποίηση ή η μεθανοποίηση με χρήση πράσινου υδρογόνου και δεσμευμένου CO2.
Η CMA CGM διαθέτει επί του παρόντος 20 πλοία έτοιμα για καύση ηλεκτρονικού μεθανίου, εξοπλισμένα με κινητήρες διπλού καυσίμου, τα οποία λειτουργούν με LNG και θα έχει 44 τέτοια πλοία στον στόλο της, τα οποία θα αγοράσει, στα τέλη του 2024.
Το βιομεθάνιο μπορεί να μειώσει τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου κατά 67% σε σύγκριση με το μαζούτ με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (VLSFO), σύμφωνα με στοιχεία της ENGIE, η οποία επίσης ισχυρίζεται ότι το συνθετικό μεθάνιο θα εξαλείψει τη συντριπτική πλειονότητα των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Η CMA CGM και η ENGIE συνεργάζονται επίσης εδώ και αρκετούς μήνες ως μέρος του Συνασπισμού για την Ενέργεια του Μέλλοντος που ξεκίνησε στα τέλη του 2019 στο συνέδριο Assises de l'Economie de la Mer από τον Rodolphe Saadé και υποστηρίζεται από τον Γάλλο Πρόεδρο Emmanuel Macron.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr