Οι στενοί δεσμοί μεταξύ μία εκ των μεγαλύτερων ναυτιλιακών εταιρειών παγκοσμίως, μη εισηγμένη στο χρηματιστήριο, και του κορεάτικου ναυπηγείου, παραμένουν σταθεροί, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της DSME να πετάει στην Αθήνα αυτή την εβδομάδα για να υπογράψει το συμβόλαιο παραγγελίας για ένα ζευγάρι πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (ΥΦΑ ή LNG).
Τα δύο πλοία χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων κοστίζουν συνολικά 411 εκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να έχουν παραδοθεί έως τον Νοέμβριο του 2024. Η σύμβαση συνοδεύεται από επιλογές για δύο ακόμη πλοία μεταφοράς LNG, με έτος παράδοσης το 2025.
Η DSME, όπως και άλλα μεγάλα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, έχει φτάσει τους στόχους πωλήσεών της για το 2021 λόγω της αύξησης παραγγελιών πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου καθώς και της «έκρηξης» στη ζήτηση νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η Μαρία Αγγελικούση, διευθύνουσα σύμβουλος του Angelicoussis Group, δήλωσε σχετικά: «Αυτά τα νέα LNGC είναι τελευταίας τεχνολογίας και σηματοδοτούν τη συνεχή δέσμευσή μας για την επίτευξη σημαντικής βραχυπρόθεσμης μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματός μας, καθώς προσπαθούμε να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες μας».
Σύμφωνα με μεσιτικές πηγές, τα εν λόγω πλοία ήταν μεταξύ των τελευταίων που μπορούν να κατασκευαστούν με παράδοση για το 2024, ενώ και για το 2025 η αγορά είναι στη διάθεσιμη προσφορά χωρητικότητας των πλοίων είναι περιορισμένη, καθώς η ζήτηση για τέτοιου τύπου πλοία είναι ιδιαίτερα αυξημένη.
Μάλιστα, αυτή είναι η δεύτερη παραγγελία για πλοίο μεταφοράς LNG για την DSME που ανακοινώθηκε σε διάστημα μιας εβδομάδας, αφού η QatarEnergy αποκάλυψε ότι έχει παραγγείλει τέσσερα πλοία στο ναυπηγείο.
Ο Όμιλος Αγγελικούση έχει παραγγείλει συνολικά 112 πλοία στο ναυπηγείο DSME με την πρώτη του παραγγελία το 1994, ανέφερε η ναυπηγική εταιρεία, περιγράφοντας την ελληνική ναυτιλιακή ως μία από τους «πιο πιστούς πελάτες του».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr