Ο δισεκατομμυριούχος Andrew Forrest, πρόεδρος και ιδρυτής της εταιρείας, είπε στο Bloomberg ότι το μικρό πλοίο θα έχει περίπου το 1% της χωρητικότητας των μεγαλύτερων πλοίων μεταφοράς μεταλλεύματος, που σημαίνει ότι θα φτάνει γύρω στα 4.000 dwt.
Το έργο είναι μέρος ενός φιλόδοξου σχεδίου, να λειτουργούν όλα τα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου του ομίλου με το πράσινο καύσιμο.
«Αυτό είναι μόνο το πρώτο», είπε. «Έχουμε περίπου 100 πλοία στο νερό και θα τα μετατρέψουμε όλα, έτσι ώστε να κινούνται με πράσινη αμμωνία το συντομότερο δυνατό, εντός αυτής της δεκαετίας», πρόσθεσε.
Ωστόσο να σημειωθεί πως το πρώτο αυτό πλοίο που θα λειτουργεί με αμμωνία, δεν αναμένεται να είναι bulker.
Η εταιρεία δήλωσε ότι προχωρά με γρήγορες κινήσεις τη μετατροπή του υπεράκτιου πλοίου MMA Leveque μήκους 75 μέτρων και χωρητικότητας 3.100 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε το 2010, σε συνεργασία με τον ιδιοκτήτη του, την αυστραλιανή MMA Offshore.
Ο στόχος είναι να λειτουργήσει «σχεδόν ολοκληρωτικά» με πράσινη αμμωνία, πρόσθεσε η FMG.
Ο Forrest είπε σε σχετική δήλωση: «Αυτό το πλοίο θα δείξει στη ναυτιλιακή βιομηχανία τη δύναμη ενός πλοίου που τροφοδοτείται από πράσινη αμμωνία σε πραγματικές συνθήκες».
Ο ανθρακωρύχος ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το έτος ότι σχεδιάζει να εξοπλίσει το στόλο των πλοίων μεταφοράς μεταλλεύματος με καύσιμο την πράσινη αμμωνία ως μέρος των προσπαθειών για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών έως το 2040.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr