Πριν την απελευθέρωση του containership στις 29 Μαρτίου, συνολικά 307 πλοία είχαν σχηματίσει «ουρές». Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων, το 54% των πλοίων, τα οποία ακινητοποιήθηκαν στο βόρειο τμήμα της Διώρυγας, κινούνται πλέον νότια προς την Ερυθρά Θάλασσα, ενώ το 46% όσων ανέμεναν στο νότιο άκρο, πλέουν βόρεια προς τη Μεσόγειο.
Όπως λέει η αναλύτρια Charlotte Cook, «καθώς η συμφόρηση στο κανάλι εκκαθαρίζεται, αυτά τα πλοία θα προστεθούν στον ήδη υψηλό αριθμό πλοίων που μεταβαίνουν σε αυτούς τους προορισμούς, δημιουργώντας πιθανότατα αυξημένες καθυστερήσεις στα λιμάνια».
Ο Lars Jensen, ιδρυτής της συμβουλευτικής εταιρείας SeaIntelligence, επισημαίνει ότι μετά το άνοιγμα της Διώρυγας, τα πλοία θα φτάνουν κατά «κύματα», πιέζοντας τα λιμάνια, ιδιαίτερα στη Βόρεια Ευρώπη. Στη συνέχεια, οι αφίξεις θα υποχωρήσουν και θα ακολουθήσουν τα πλοία που επέλεξαν να μετακινηθούν γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδος. Φυσικά οι καθυστερήσεις και η συμφόρηση θα επηρεάσουν τη διαθεσιμότητα των containers στην Ασία.
Καθυστερήσεις αναμένονται και στο λιμάνι του Πειραιά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr