Το μεγάλο «στοίχημα» τώρα είναι αν ο τεράστιος όγκος των εμπορευμάτων θα είναι διαχειρίσιμος από τα λιμάνια. Το Star παρουσιάζει ρεπορτάζ μέσα σε έναν από τους μεγαλύτερους σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων της Ευρώπης, τον Πειραιά, όπου εργάζονται «πυρετωδώς», ώστε να μην «μπλοκάρει» η αγορά από έλλειψη αγαθών.
Τεράστιοι διπλοί και τριπλοί γερανοί ξεφορτώνουν τα πλοία. Mέσα στην εβδομάδα θα φτάσουν και δέκα πλοία από το Σουέζ, ωστόσο η όποια καθυστέρηση είναι διαχειρίσιμη.
«Σε συνεννόηση με τις ναυτιλιακές εταιρείες θα τα καταφέρουμε. Θα υπάρξει μια καθυστέρηση μιας- δυο ημερών, αλλά έχουμε τις υποδομές, το προσωπικό ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα» σημείωσε ο εμπορικός διευθυντής του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (PCT), Τάσος Βαμβακίδης.
Εκτός από την επιβάρυνση που θα δεχτεί η ζώνη εμπορευματοκιβωτίων και στα ανοιχτά του Πειραιά θα «μπλοκάρουν» τεράστια πλοία που θα περιμένουν να ξεφορτώσουν. «Θα υπάρξει κίνηση αλλά μπορούμε να τα καταφέρουμε» σημείωσε ο Προέδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Παύλος Ξηραδάκης.
Σε τι προϊόντα θα υπάρξει μικρή καθυστέρηση; Στον καφέ από την Λατινική Αμερική, σε έπιπλα και χαρτί τουαλέτας, στα οποία λόγω κορονοϊού υπάρχει τεράστια κατανάλωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr