Ειδικότερα, σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Allied Shipbroking, η εταιρεία παρήγγειλε δύο δεξαμενόπλοια, με ορίζοντα παράδοσης το 2023. Πηγές της εταιρείας σημειώνουν στο Reporter πως πρόκειται για άσκηση του δικαιώματος option της αρχικής παραγγελίας για 3+2 suezmaxes στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries. Τα νέα πλοία είναι μήκους 277 μέτρων, πλάτους 48 μέτρων και χωρητικότητας 156.800 dwt έκαστο.
Yπενθυμίζεται ότι η ναυτιλιακή είχε συνδεθεί και με την αγορά τεσσάρων bulkers, τύπου kamsarmax, από την Scorpio Bulkers. Πρόκειται για τα SBI Jive (κατασκευής 2017, χωρητικότητας 81.252 dwt), SBI Swing (κατασκευής 2017, χωρητικότητας 81.237 dwt), SBI Mazurka (κατασκευής 2017, χωρητικότητας 81.232 dwt) και SBI Reggae (κατασκευής 2016, χωρητικότητας 81.214 dwt).
Χωρίς τις νέες παραγγελίες, ο στόλος της Centrofin αποτελείται από 20 δεξαμενόπλοια και 15 φορτηγά πλοία.
Αρκετοί Έλληνες εφοπλιστές στρέφονται στα ναυπηγεία για νέα δεξαμενόπλοια. Όπως έγραψε νωρίτερα το Reporter, η Samos Steamship, συμφερόντων της οικογένειας Ιγγλέση, παρήγγειλε ένα VLCC στην Ιαπωνία.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr