Ωστόσο, σημειώνεται ότι μειώθηκαν και οι μεταφέρομενοι όγκοι κατά 2,7%. Αυτή η μείωση έρχεται σε συνέχεια της πτώσης 6% που καταγράφηκε κατά τη σύγκριση των εκπομπών του 2019 με αυτές του 2018.
Η μεταφορά containers διά θαλάσσης διολίσθησε κατά 7% το πρώτο μισό του 2020 λόγω των μέτρων lockdown, τα οποία έπληξαν τη ζήτηση και επέφεραν έναν μεγάλο αριθμό blanked sailings.
Στο δεύτερο μισό, όμως, του περασμένου έτους, οι όγκοι αυξήθηκαν απότομα με την CMA CGM να καταγράφει ανάπτυξη 6,3% στο τέταρτο τρίμηνο του 2020.
«Αυτή η μείωση ευθυγραμμίζεται πλήρως με το στόχο της εταιρείας να πετύχει ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα μέχρι το 2050 και να αυξήσει το μερίδιο των εναλλακτικών καυσίμων στα πλοία κατά 10% μέχρι το 2023» επισημαίνεται σε σχετική δήλωση της CMA CGM.
Η ναυτιλιακή επενδύει σε πλοία που καίνε LNG και μέχρι το τέλος του 2022 εκτιμάται ότι θα διαθέτει 32 τέτοια containerships στο στόλο της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr