Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Δεκέμβριο, η ναυτιλιακή τοποθέτησε παραγγελία στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries για την κατασκευή τεσσάρων containerships, χωρητικότητας 13.000 TEUs, με option για δύο ακόμα, το οποίο ασκήθηκε τις τελευταίες ημέρες.
Παράλληλα, η εταιρεία προχώρησε στην παραγγελία τεσσάρων ακόμη πλοίων, παρόμοιας χωρητικότητας, στο επίσης νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries. Η αρχική παραγγελία αφορούσε δύο πλοία με option για δύο ακόμη, δικαίωμα, το οποίο ασκήθηκε και σε αυτήν την περίπτωση.
Με τα νέα δεδομένα, το βιβλίο παραγγελιών της εταιρείας στα δύο ναυπηγεία αριθμεί πλέον δέκα πλοία.
Όπως έγραψε πρόσφατα το Reporter, τον Ιανουάριο του 2021, τοποθετήθηκαν παραγγελίες για ναυπηγήσεις 118 πλοίων μέσης χωρητικότητας 76.388 dwt, ενώ δαπανήθηκαν συνολικά 4,9 δισ. δολάρια. Η ελληνική παρουσία περιορίστηκε σε 8 παραγγελίες πλοίων, χωρητικότητας περίπου 1 εκατ. dwt, ήτοι το 6,78% της συνολικής δραστηριότητας, ενώ δαπανήθηκαν 362 εκατ. δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr