Όπως αποκάλυψε πρώτο το Reporter, η διαμάχη ξεκίνησε όταν οι εφοδιαστές πληροφορήθηκαν ότι η Cosco θέλει να εμπλακεί στη δραστηριότητα της προμήθειας πλοίων. Η κινεζική εταιρεία, μέσω κύκλων, απάντησε ότι δεν επιθυμεί να υποκαταστήσει τους εφοδιαστές, αλλά ζητά να «εκσυγχρονιστούν και άρα να απλουστευτούν μέσω μηχανογράφησης οι διαδικασίες εφοδιασμού και τροφοδοσίας πλοίων που σήμερα γίνονται χειρόγραφα».
Στο εξώδικο προς την Cosco Shipping Lines, το οποίο κοινοποιείται στην ΑΑΔΕ και στην πρεσβεία της Κίνας στην Ελλάδα, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εφοδιαστών Πλοίων και Εξαγωγέων (ΠΣΕΠΕ) επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι «είναι απολύτως αθέμιτο να προσπαθείτε εκ των προτέρων, με έμμεσο τρόπο, να πείσετε τους αρμοδίους φορείς για τη δήθεν ανάγκη αλλαγής και εκσυγχρονισμού της διαδικασίας εφοδιασμού πλοίων, με μοναδικό στόχο να καταστεί αυτή ακόμη περισσότερο πολύπλοκη, χρονοβόρα και, άρα, ασύμφορη οικονομικά για τις περισσότερες μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, ώστε να εφαρμοστεί στην πράξη το ρητό: «το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό».
Σε άλλο σημείο, σημειώνεται ότι: «Το "ενδιαφέρον" σας λοιπόν για τους εφοδιασμούς πλοίων είναι υποκριτικό και προσχηματικό. Αν η εταιρία σας ενδιαφερόταν πραγματικά για την περαιτέρω ανάπτυξη του εν λόγω κλάδου, θα έπρεπε να υποβάλει τις προτάσεις της στον Σύλλογό μας, ο οποίος είναι το αρμόδιο συλλογικό όργανο των εφοδιαστικών επιχειρήσεων».
Το εξώδικο του ΠΣΕΠΕ καταλήγει ως εξής: «Σας ΚΑΛΟΥΜΕ όπως άμεσα, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών από τη λήψη της παρούσας, προβείτε σε ανάκληση της ως άνω επιστολής σας και ορίσουμε από κοινού συνάντηση για τη συζήτηση των προτάσεών σας».
Αναλυτικά η εξώδικη δήλωση στο συνημμένο αρχείο
Γιώργος Γεωργίου
- Εξώδικο.pdf (182 Λήψεις)
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr