Ειδικότερα, η παραγγελία στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries αφορά τέσσερα containerships, χωρητικότητας 13.000 TEUs, με option για δύο ακόμα. Η παράδοση των νεότευκτων εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το τρίτο τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με τη Lloyd's List.
Παράγοντες της αγοράς σημειώνουν ότι το συμφωνηθέν τίμημα για κάθε πλοίο ανέρχεται σε περίπου 100 εκατ. δολάρια και θα μπορούσε να αυξηθεί, εάν η ναυτιλιακή ασκήσει επιλογή βάσει της σύμβασης για τη διαμόρφωση των πλοίων, ώστε να καίνε LNG.
Κινήσεις και από τη Safe Bulkers
Παράλληλα, η Safe Bulkers, συμφερόντων του εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου, ήρθε σε συμφωνία για την απόκτηση ενός νεότευκτου bulker, τύπου post-panamax, χωρητικότητας 87.000 dwt.
Σύμφωνα με τη ναυτιλιακή, το πλοίο αγοράστηκε σε ελκυστική τιμή, με την παράδοσή του να προγραμματίζεται για το τρίτο τρίμηνο του 2022. Επίσης, η εταιρεία εξασφάλισε μία νέα δανειακή διευκόλυνση για την αποπληρωμή έως και 60% του τιμήματος μετά την παράδοση του πλοίου.
«Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε τεχνολογικά προηγμένα πλοία που συμμορφώνονται με τους τελευταίους περιβαλλοντικούς κανονισμούς σε μία προσπάθεια ανανέωσης του στόλου μας. Οι απαιτήσεις κεφαλαιουχικών δαπανών της εταιρείας για την εξαγορά του νέου πλοίου θα χρηματοδοτηθούν μέσω νέων χρηματοοικονομικών συμφωνιών. Η Safe Bulkers διατηρεί μια ισχυρή οικονομική θέση με ρευστότητα άνω των 167 εκατομμυρίων δολαρίων, που μας παρέχει την απαιτούμενη οικονομική ευελιξία» σχολίασε ο Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της Safe Bulkers.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr