Το Watban, κατασκευής 1999, βρισκόταν υπό την κατοχή της Bahri και πωλήθηκε για scrap στα 440 δολάρια ανά ldt. Το πλοίο περιείχε μεγάλες δόσεις χάλυβα και απέφερε 20,8 εκατ. δολάρια στους ιδιοκτήτες του.
Οι 500 ημέρες χωρίς διάλυση VLCC είναι το δεύτερο μεγαλύτερο σερί από το 2009.
Όπως αναφέρεται στην ανάλυση της BIMCO, τα ισχυρά κέρδη των δεξαμενόπλοιων από τον Αύγουστο του 2019 μέχρι και τον Ιούλιο του 2020 περιόρισαν σε σημαντικό βαθμό κάθε ενδιαφέρον για πωλήσεις πλοίων προς διάλυση. Ωστόσο, μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους, οι ναύλοι στη spot αγορά για όλα τα δεξαμενόπλοια διαμορφώνονται σε ζημιογόνα επίπεδα για πλοιοκτήτες και διαχειριστές.
«Οι εφοπλιστές είναι πολύ αισιόδοξοι άνθρωποι. Αυτό εξηγεί γιατί η αγορά των δεξαμενόπλοιων μπορεί να παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα για μεγάλο χρονικό διάστημα, προτού κάποιος αποφασίσει να πουλήσει το πλοίο του για διάλυση», σχολίασε ο Peter Sand, επικεφαλής αναλυτής ναυτιλίας της BIMCO.
Σήμερα, τα υποψήφια προς διάλυση VLCC περιέχουν μικρότερες δόσεις χάλυβα από το Watban και η τιμή του χάλυβα στο Μπανγκλαντές κυμαίνεται αυτή τη στιγμή στα 360 δολάρια ανά ldt.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr