Πιο συγκεκριμένα, σε έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Alphaliner, αναφέρεται ότι η μητρική εταιρεία της HR Lines, Karnaphuli Group, αγόρασε πρόσφατα το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Maersk Arun», χωρητικότητας 1,092 Teu, που μετονομάστηκε HR Tuareg, και το πλοίο SITC Bangkok, χωρητικότητας 1,620 teu, που θα μετονομαστεί σε HR Balu.
Με την προσθήκη των δύο αυτών containerships ο συνολικός στόλος της εταιρείας φτάνει τα οκτώ. Να σημειωθεί βέβαια ότι πρόκειται για μία νέα εταιρεία, αφού μόλις πριν από τρία χρόνια αγόρασε έξι πλοία από την Pacific International Lines (PIL) με έδρα την Σιγκαπούρη.
Έτσι τα σχέδια της εταιρείας για παραγγελία μιας σειράς νεότευκτων πλοίων χωρητικότητας 2,900 teu σε ναυπηγείο στην Κίνα, προσωρινά τουλάχιστον αναβάλλονται.
Όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο ρεπορτάζ, ήδη από το δεύτερο εξάμηνο του 2022, αλλά και μέσα στο 2023, οι τιμές των secondhand πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ειδικά αυτών που είναι μικρής χωρητικότητας, γνωρίζουν μεγάλη μείωση, επιτρέποντας έτσι σε μικρές εταιρείες όπως η HR να «μπουν στο παιχνίδι» κάτι που μέχρι πρότινος θα ήταν απαγορευτικό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr