Ο ναυλομεσιτικός οίκος Brokers Southport Atlantic αναφέρει ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την πώληση του G. Ace, χωρητικότητας 2,552 Teu και κατασκευής 2007.
Το πλοίο, πωλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές για 13,7 εκατομμύρια δολάρια, ενώ ένα παρόμοιο πλοίο, το ST Ever, πωλήθηκε έναντι 46,5 εκατομμυρίων δολαρίων 12 μήνες πριν.
Ομοίως, ένας από τους πιο δυνατούς αγοραστές του κλάδου τα τελευταία χρόνια, η Mediterranean Shipping Co (MSC), μόλις πέτυχε συμφωνία, πληρώνοντας 9,75 εκατομμύρια δολάρια για το boxship «Buxcontact» χωρητικότητας 2.478 teu, που κατασκευάστηκε πριν από 21 χρόνια.
Ένα «αδελφό» πλοίο του πωλήθηκε έναντι 23 εκατομμυρίων δολαρίων πριν από 12 μήνες.
Οι τιμές των μεταχειρισμένων πλοίων μειώθηκαν αισθητά το δεύτερο εξάμηνο του 2022, καθώς η πτώση των αγορών και η αυξημένη αβεβαιότητα των επενδυτών επηρέασαν τον αντίκτυπό τους με τον δείκτη μεταχειρισμένων πλοίων της Clarksons να υποχωρεί κατά 46% καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.
Ακόμη ο μεγάλος όγκος παραγγελιών για νεότευκτα που έχουν προκαλέσει «ασφυξία» στα ναυπηγεία, έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του ενδιαφέροντος για second hand πλοία, γεγονός που όπως επισημαίνει και ο οίκος Alphaliner, επιτρέπει σε νέους αγοραστές να μπουν σε μια αγορά που μέχρι στιγμής ήταν απαγορευτική λόγω των τιμών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr