Ανάμεσα στις πιο ενδιαφέρουσες συμφωνίες είναι εκείνη της Chandris, που πουλάει το VLCC «Ellinis», με έτος κατασκευής το 2007 και χωρητικότητα 306.000 dwt, έναντι 55 εκατομμυρίων δολαρίων, στην Hennesea Tankers από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Ακόμα, η ναυτιλιακή εταιρεία Τhenamaris του Νικόλα Μαρτίνου, έχει κάνει συμφωνία για το VLCC «Seaking», με έτος κατασκευής το 2005 και χωρητικότητας 318.000 dwt για 52 εκατομμύρια.
Όπως είχαμε αναφέρει σε προηγούμενο ρεπορτάζ, άλλωστε, οι Έλληνες εφοπλιστές επένδυσαν πάνω από 5,2 δισ. δολάρια για την αγορά μεταχειρισμένων ποντοπόρων πλοίων μέσα στο 2022, ενώ εισέπραξαν ακόμα περισσότερα από τις πωλήσεις δικών τους πλοίων, κατά βάση δεξαμενόπλοιων.
Συνολικά οι Έλληνες εφοπλιστές μέσα στην προηγούμενη χρονιά πούλησαν 107 δεξαμενόπλοια και αγόρασαν 115.
Τέλος, όπως έχει γίνει γνωστό, η κινέζικη Cosco έχει βρει αγοραστή από τη Μέση Ανατολή για το VLCC «Cosgreat Lake» με έτος κατασκευής το 2002.
Σύμφωνα με το ναυλομεσιτικό οίκο Clarksons, παρά τα 21 του χρόνια, το πλοίο θα πωληθεί για 30 εκατομμύρια δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr