Παράλληλα όμως εισέπραξαν και περισσότερα από 5,2 δισεκατομμύρια δολάρια από πωλήσεις δικών τους πλοίων. Αθροιστικά οι συναλλαγές που έκαναν ελληνικών συμφερόντων επιχειρήσεις στη δευτερογενή αγορά των εμπορικών πλοίων αγγίζουν τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας τους Ελληνες εφοπλιστές τους πρώτους με διαφορά παίκτες στην εν λόγω αγορά.
Συνολικά πουλήθηκαν 241 εμπορικά πλοία και αγοράστηκαν 254, σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking, έως και τις 25 Δεκεμβρίου. Σχεδόν οι μισές από τις παραπάνω συναλλαγές σε αξία αφορούν τις αγοραπωλησίες δεξαμενοπλοίων.
Η ελληνική πλοιοκτησία πούλησε 107 δεξαμενόπλοια και αγόρασε 115. Οι αξίες των συναλλαγών, στις οποίες διέπρεψαν τα δεξαμενόπλοια και υστέρησαν τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην, αντικατοπτρίζουν και την εικόνα στις αντίστοιχες ναυλαγορές. Ενώ στα δεξαμενόπλοια το 2022 η ναυλαγορά ενισχύθηκε δραστικά, στα φορτηγά πλοία η διόρθωση ήταν εκτεταμένη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr