Για το γ΄ τρίμηνο, η εταιρεία κατάφερε να έχει καθαρά έσοδα εφτά εκατομμύρια δολάρια και τα έσοδά της από τις χρονοναυλώσεις ήταν 3,4 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μείωση περίπου 0,9 εκατομμυρίων δολαρίων ή 21,3% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2020.
Το αρνητικό προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο ήταν 1,3 εκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας ετήσια μείωση 1,9 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο κ. Βαλέντιος Βαλέντης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας σχολίασε μεταξύ άλλων:
«Το περιβάλλον ναύλωσης για τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων το τρίτο τρίμηνο του 2021 συνέχισε να είναι σε ύφεση, κυρίως λόγω της κακής αγοράς χρονοναυλώσεων. Η αγορά περιόδου, αν και πιο σταθερή από την αγορά χρονοναυλώσεων, παρουσίασε επίσης περαιτέρω πτώση στη δραστηριότητα. Το τρίτο τρίμηνο του 2021, ο μέσος όρος ημερήσιας τιμής χρονοναύλωσης για τα δεξαμενόπλοια μεσαίου μεγέθους (MR) ήταν 7.326 $, δραματικά χαμηλότερος από αυτόν την ίδια περίοδο το 2020. Οι συνθήκες της αγοράς έκτοτε βελτιώθηκαν και από τις 12 Νοεμβρίου 2021, είχαμε κλείσει το 49% των διαθέσιμων ημερών για το τέταρτο τρίμηνο του 2021 με μέση ημερήσια τιμή χρονοναύλωσης περίπου 10.900 $ για τα MR μας. Ένα φωτεινό σημείο για εμάς κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021 ήταν η βελτιωμένη απόδοση των μικρότερων δεξαμενόπλοίων μας, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο με χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα.
Ενώ διατηρούμε μια θετική στάση σχετικά με τις μακροπρόθεσμες προοπτικές του κλάδου των δεξαμενόπλοιων και την επεκτεινόμενη παγκόσμια οικονομική ανάκαμψη, είμαστε προσεκτικοί σχετικά με τον αντίκτυπο των πιθανών νέων παραλλαγών της COVID.
Η εικόνα της προσφοράς πλοίων συνεχίζει να είναι θετική λόγω της γήρανσης του παγκόσμιου στόλου, των συνεχιζόμενων χαμηλών παραγγελιών νέων δεξαμενόπλοιων και της σημαντικής αύξησης της κατεδάφισης πλοίων.
Με βάση την αισιόδοξη άποψη μας για την αγορά των δεξαμενόπλοιων, αποφασίσαμε να επεκτείνουμε περαιτέρω τον στόλο μας. Τον Ιούλιο του 2021 αποκτήσαμε ένα πλοίο φιλικό προς το περιβάλλον μεσαίου μεγέθους MR κατασκευής του 2013, το οποίο ονομάσαμε «Pyxis Karteria» και στις 15 Νοεμβρίου 2021, υπογράψαμε Μνημόνιο Συμφωνίας για την απόκτηση του πλοίου «Pyxis Lamda», κατασκευής του 2017 και χωρητικότητας 50.296 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε στην SPP Shipbuilding Co. Ltd. στη Νότια Κορέα, για 32 εκατομμύρια δολάρια.
Πιστεύουμε ότι αυτές οι εξαγορές ποιοτικής σύγχρονης χωρητικότητας θα μας βάλουν σε μια πορεία προς τη μελλοντική ανάπτυξη και θα συμβάλλουν στο να συμμετάσχει η εταιρεία στην αναμενόμενη ανάκαμψη του κλάδου μας.»
Αναφορικά με το εννιάμηνο, η εταιρεία κατέγραψε καθαρή ζημία ύψους 7,3 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με καθαρή ζημία 4,3 εκατομμυρίων δολαρίων την ίδια περίοδο του 2020.
Να σημειωθεί ότι η Pyxis Tankers, κατέχει στόλο 6 δεξαμενόπλοιων, εστιάζοντας στα πλοία μεσαίου μεγέθους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr