Παράλληλα, η εισηγμένη στο Όσλο, που ειδικεύεται στα πλοία τύπου VLCC και suezmax θεωρεί πως γύρω στο 2022 και το 2023 η εξέλιξη των τιμών στην αγορά, θα είναι θετική, καθώς η παραγωγή πετρελαίου και η ζήτηση αυξάνονται και οι μειώσεις των αποθεμάτων σημαίνουν ότι τα διυλιστήρια θα πρέπει σύντομα να στραφούν στις εισαγωγές δεξαμενόπλοιων για αργό.
"Τα άσχημα νέα δεν έχουμε ξανά δει τόσο άσχημη κατάσταση στην αγορά, όπως τώρα", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Γιάννης Αλαφούζος (φώτο) στους αναλυτές, μέσω τηλεδιάσκεψης. "Τα καλά νέα είναι ο λόγος για τον οποίο είναι άσχημη η κατάσταση: μειώσεις αποθέματος".
Επιπλέον πρόσθεσε ότι δεν υπάρχουν ακόμη σημάδια βελτίωσης, προτού προβλέψει σημαντικές βελτιώσεις στην αγορά έως τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο.
Ο γενικός οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Γιάννης Παπαϊωάννου είπε ότι οι τρέχουσες αδύναμες αγορές "προφανώς δεν είναι μια ευχάριστη κατάσταση", ωστόσο τόνισε πως η Okeanis δεν ανησυχεί πολύ για αυτό.
"Δεν περιμέναμε ένα δυνατό δεύτερο και τρίτο τρίμηνο φέτος", είπε. "Εάν είμαστε στον Νοέμβριο και οι αγορές [είναι] ακόμη στα τρέχοντα επίπεδα, τότε αυτό θα ήταν ανησυχητικό, αλλά δεν νομίζουμε ότι αυτό θα συμβεί".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr