Πιο συγκεκριμένα, ο διεθνής τερματικός σταθμός Ningbo Meishan Island (MSICT), γνωστός και ως τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων Ningbo Meidong, παραμένει κλειστός για έβδομη συνεχόμενη ημέρα.
Το μερικό κλείσιμο του τρίτου πιο πολυσύχναστου λιμένα εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο σημαίνει ότι περίπου 352 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με φορτίο χωρητικότητας 2,38 εκατ. Teu, περιμένουν στα λιμάνια παγκοσμίως, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της VesselsValue.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως περίπου 85 containerships συνολικής χωρητικότητας 357.072 teu περίμεναν στο λιμάνι Zhoushan στις 13 Αυγούστου, ενώ το Ningbo είχε ακόμα 55 πλοία, με χωρητικότητα 259.350 teu.
Οι χρόνοι αναμονής για τα πλοία αυξήθηκαν, με ορισμένα, όπως το Ital Laguna χωρητικότητας 5,090-teu, που χτίστηκε το 2006, να περιμένει σχεδόν 10 ημέρες.
Μάλιστα, αρκετές εταιρείες έχουν μεταφέρει τα πλοία τους σε άλλα λιμάνια της Κίνας, συμπεριλαμβανομένης της Σαγκάης, όπου υπάρχουν 61 πλοία που περιμένουν με χωρητικότητα φορτίου τα 207.435 teu.
Ωστόσο, η συμφόρηση που δημιουργείται και εκεί έχει ως αποτέλεσμα, τα πλοία να περιμένουν για περισσότερες από έξι ημέρες, όπως συμβαίνει με το Interasia Horizon χωρητικότητας 4.253 teu που χτίστηκε το 2008.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr