Από αυτά, τα 14 είναι δεξαμενόπλοια, τα εννέα containerships, δύο είναι γενικού φορτίου και δύο car carriers. Τα πλοία θα κατασκευαστούν στη διάρκεια του 2024.
Παράλληλα, σύμφωνα με το Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO), το τρέχον βιβλίο παραγγελιών πλοίων με καύσιμο LNG αριθμεί περισσότερες από 130 μονάδες.
Η τάση για παραγγελίες τέτοιων πλοίων στηρίζει την άποψη πολλών εντός της ναυτιλιακής βιομηχανίας ότι το LNG θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη μετάβαση του κλάδου σε ένα «καθαρότερο» μέλλον, ως μία μεσοπρόθεσμη λύση.
Όπως εξηγεί η Gibson, τα tankers και τα bulkers είναι κατάλληλα για το LNG ως καύσιμο, καθώς οι δεξαμενές μπορούν να τοποθετηθούν στο κατάστρωμα, επηρεάζοντας σε μικρό βαθμό τη μεταφορική ικανότητα των πλοίων.
«Το βιβλίο παραγγελιών πλοίων με καύσιμο LNG αυξάνεται, καθώς οι πλοιοκτήτες βλέπουν τα άμεσα οφέλη αξιοποίησης του καυσίμου. Ωστόσο, το ερώτημα, για το οποίο, η απάντηση μοιάζει ολοένα και πιο δύσκολη, είναι πόσο περίπου θα χρειαστεί πριν τα εναλλακτικά καύσιμα, όπως η αμμωνία, η μεθανόλη και το υδρογόνο γίνουν η πραγματικότητα και λάβουν μερίδιο στην αγορά από το LNG» σημειώνουν οι αναλυτές της Gibson.
«Στο μεσοδιάστημα, το LNG θα συνεχίσει να παρέχει μία εναλλακτική έναντι των συμβατικών καυσίμων» καταλήγουν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr