Η συμφωνία προβλέπει ότι οι μέτοχοι της International Seaways θα ελέγχουν το 55,75% του νέου Ομίλου, ενώ εκείνοι της Diamond S το 44,25%. Η νεοσυσταθείσα εταιρεία θα καταστεί, έτσι, η δεύτερη μεγαλύτερη εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο με στόλο tankers, βάσει αριθμού των πλοίων, τα οποία θα ανέρχονται σε 100.
Οι Douglas Wheat, Lois Zabrocky και Jeffrey Pribor της International Seaways θα συνεχίσουν να εκτελούν χρέη προέδρου, CEO και CFO αντίστοιχα, ενώ ο CEO της Diamond S, Craig Stevenson Jr. θα συμμετέχει στο διοικητικό συμβούλιο ως ειδικός σύμβουλος του CEO για έξι μήνες.
Η συναλλαγή υπόκειται σε εγκρίσεις μετόχων και των δύο εταιρειών, αλλά και των ρυθμιστικών αρχών, ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί το τρίτο τρίμηνο του 2021.
«Ενώνοντας δύο ηγέτιδες ναυτιλιακές, με στόλο tankers και έδρα τις ΗΠΑ, αναμένουμε να προσφέρουμε σημαντικά στρατηγικά και οικονομικά οφέλη στους μετόχους και τους πελάτες των δύο εταιρειών» επεσήμανε η CEO της International Seaways, Lois Zabrocky.
Σημειώνεται ότι στο deal εμπλέκεται εμμέσως και η Capital Ship Management, συμφερόντων του εφοπλιστή, Ευάγγελου Μαρινάκη, η οποία διαχειρίζεται από κοινού με την Diamond S ορισμένα tankers του στόλου της, ενώ ελέγχει και το 7% των μετοχών της τελευταίας.
Όπως αναφέρει το Tradewinds, ο Όμιλος του κ. Μαρινάκη συνεργάστηκε πρόθυμα στις διαπραγματεύσεις, ενώ αναμένεται να τερματιστούν σταδιακά οι συμφωνίες κοινής εκμετάλλευσης με την Diamond S για τα 25 δεξαμενόπλοια.
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Μαρινάκης έχει εκφράσει δημοσίως τη δυσαρέσκειά του για τους χειρισμούς της Diamond.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr