Ειδικότερα, σύμφωνα με το ναυλομεσιτικό οίκο Allied Shipbroking, η Latsco Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Λάτση, με επικεφαλής τον Πάρι Κασιδόκωστα-Λάτση, προχώρησε στην παραγγελία δύο tankers, τύπου VLCC, χωρητικότητας 300.000 dwt, στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai, έναντι 89,3 εκατ. δολαρίων έκαστο. Τα πλοία, τα οποία σηματοδοτούν το άνοιγμα της ναυτιλιακής στα VLCCs, αναμένεται να παραδοθούν το 2022.
Όπως επισημαίνεται στο σχετικό report, η προηγούμενη εβδομάδα ήταν εντυπωσιακή για την αγορά των νεότευκτων, με πολλά deals να βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Στον κλάδο του ξηρού φορτίου, παρά τη συνεχή επιβράδυνση των ναύλων, ιδιαίτερα στα μεγάλα μεγέθη πλοίων, οι παραγγελίες νεότευκτων κινούνται προς την αντίθετη κατεύθυνση, με αρκετές συμφωνίες για πλοία capesize στα κινεζικά ναυπηγεία.
Στα δεξαμενόπλοια, υπήρξαν πολλές παραγγελίες πλοίων VLCC. Πρόκειται, σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική, για έκπληξη, δεδομένης της αρνητικής πορείας των ναύλων.
Καταληκτικά, τονίζεται, ότι δεδομένης της χρονικής συγκυρίας, κατά την οποία πολλοί εφοπλιστές «τρέχουν» για να ολοκληρώσουν εκκρεμή projects, αναμένεται το αγοραστικό ενδιαφέρον να διατηρηθεί, τουλάχιστον σε βραχυπρόθεσμο επίπεδο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr