Η Eurodry ενισχύθηκε κατά 11,05%, κλείνοντας στα 4,22 δολάρια και η Euroseas κατά 10,12%, τερματίζοντας στα 2,72 δολάρια.
Η χθεσινή ήταν μία καλή ημέρα για τις περισσότερες ναυτιλιακές εισηγμένες, ελληνικών συμφερόντων. Εκτός από τις μετοχές του κ. Πίττα, κέρδη που ξεπέρασαν το 5% σημείωσαν ακόμη η Pyxis Tankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαλέντιου Βαλέντη (+7,58%), η Danaos Corporation, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα (+7,49%), η Safe Bulkers, συμφερόντων του εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου (+6,8%), η Top Ships, συμφερόντων του εφοπλιστή Ευάγγελου Πιστιόλη (+5,56%) και η Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κωστή Κωνσταντακόπουλου (+5,11%).
To τελευταίο διάστημα αναλυτές διατυπώνουν θετικές εκτιμήσεις για τις δύο μετοχές του κ. Πίττα. Πιο συγκεκριμένα, το Investopedia συγκαταλέγει την Eurodry ανάμεσα στις μετοχές μικρής κεφαλαιοποίησης με σύσταση «αγοράς» για τον Οκτώβριο, ενώ «bullish» για τη Euroseas είναι το investorsobserver.
Με ώθηση από τη συνεδρίαση της Πέμπτης, οι δύο μετοχές οδεύουν σε μία κερδοφόρα εβδομάδα. Το τελευταίο πενθήμερο η μεν Eurodry κινείται ψηλότερα κατά 7,65% και η δε Euroseas κατά 6,93%.
Ωστόσο, από την αρχή του χρόνου, αμφότερες οι μετοχές έχουν χάσει σημαντικό τμήμα της αξίας τους, ως απόρροια της πανδημίας. Από τα 7,8 δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου του 2019 η Eurodry διολίσθησε στα 3,8 δολάρια στις 30 Σεπτεμβρίου του 2020, σε μία μείωση της τάξεως του 51,28%. Πτώση 39,31% καταγράφει το ίδιο διάστημα η Euroseas (από τα 4,01 δολάρια στα 2,47 δολάρια).
Αναφορικά με τις κεφαλαιοποιήσεις των δύο μετοχών, αυτή της Eurodry ανέρχεται στα 9,73 εκατ. δολάρια και εκείνη της Euroseas στα 13,83 εκατ. δολάρια. H Euroseas δραστηριοποιείται στην αγορά containerships και διαχειρίζεται έναν στόλο 15 πλοίων και η Eurodry στο ξηρό φορτίο και έχει υπό τον έλεγχό της 7 πλοία.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr