Ειδικότερα, ο Baltic dry index ενισχύθηκε κατά 62 μονάδες ή 3,3% στις 1.956 μονάδες, που είναι και το υψηλότερο επίπεδο από τον Σεπτέμβριο του 2019.
O δείκτης που αποτυπώνει την πορεία των capesizes, Baltic capesize index υποχώρησε κατά 369 μονάδες ή 8,3% στις 4.071 μονάδες, το χαμηλότερο επίπεδο από τις 23 Ιουνίου. Ωστόσο, παρά την πτώση του δείκτη, τα μέσα ημερήσια κέρδη γι' αυτά τα πλοία ενισχύθηκαν κατά 1.078 δολάρια στα 33.760 δολάρια.
«Τις τελευταίες τρεις εβδομάδες παρατηρούμε υψηλή ζήτηση για capesizes, αλλά τώρα ο Ατλαντικός έχει γεμίσει με αυτά τα πλοία, γεγονός που πιέζει χαμηλότερα τον δείκτη» τόνισε αναλυτής στο Reuters.
Σημειώνεται ότι ο συγκεκριμένος δείκτης καταγράφει κέρδη άνω του 127% μέχρι τώρα στο έτος, μετά τη χαλάρωση των μέτρων lockdown και την ενισχυμένη ζήτηση σιδηρομεταλλεύματος από την Κίνα.
Στα panamaxes, ο σχετικός δείκτης κινήθηκε ψηλότερα κατά 4,6% ή 60 μονάδες στις 1.376 μονάδες. Τα μέσα ημερήσια κέρδη γι΄αυτά τα πλοία αυξήθηκαν κατά 547 δολάρια στα 12.387 δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr