Στην ανακοίνωση της εταιρείας για τα οικονομικά αποτελέσματα πρώτου τριμήνου του 2020, σημειώνεται ότι ο διακινούμενος όγκος εμπορευματοκιβωτίων μέσω θαλάσσης θα παρουσιαστεί μειωμένος κατά 11% φέτος, με τις απώλειες για κάποιες τακτικές γραμμές από και προς την Ασία να αγγίζουν τουλάχιστον το 20% τον Μάιο και τον Ιούνιο.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Rolf Habben Jansen, CEO της Hapag-Lloyd, ανέφερε ότι οι μεγάλες απώλειες στη ζήτηση θα αντισταθμιστούν από το πολύ χαμηλό βιβλίο παραγγελιών, αλλά και από τη μείωση της προσφοράς που προέρχεται από τα πλοία που αποσύρονται από την αγορά για την εγκατάσταση scrubbers. Υπογράμμισε, επίσης, ότι o παροπλισμός πλοίων που επιλέγουν πολλές εταιρείες εν μέσω κρίσης μειώνει το διαθέσιμο τονάζ.
«Θα μειώσουμε τη χωρητικότητά μας κατά 4% έως 6% φέτος, έχουμε αυτή την ευελιξία», ανέφερε ο κ. Jansen και πρόσθεσε ότι στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι τα πλοία της Hapag-Lloyd δεν ταξιδεύουν μισοάδεια, που σημαίνει ότι το κόστος ανά container διπλασιάζεται.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τον οικονομικό απολογισμό της γερμανικής εταιρείας το α΄ τρίμηνο, κατέγραψε καθαρά κέρδη $27 εκατ. έναντι $109 εκατ. το Q1 του 2019, ενώ τα κέρδη προ φόρων και τόκων ανήλθαν σε $176 εκατ. έναντι $243 εκατ. το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι. «Παρά την πανδημία του κορονοϊού, ξεκινήσαμε σχετικά καλά τη χρονιά», επισήμανε ο CEO της εταιρείας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr