Οι μικροδιορθώσεις που ανακοινώθηκαν την Τετάρτη, οι οποίες θα τεθούν σε λειτουργία τις επόμενες εβδομάδες, αφορούν μια νέα κεντρική θυρίδα ρυθμίσεων που περιέχει ειδικά εργαλεία όπου οι χρήστες θα μπορούν να εξετάζουν, αν επιθυμούν, τις διαγραμμένες δραστηριότητες τους, όπως παλιές δημοσιεύσεις.
Ωστόσο, κάποια από αυτά τα δεδομένα, όπως οι διαφημίσεις που «κλικάρουν» οι χρήστες, θα εξακολουθούν να μην μπορούν να διαγραφούν.
«Οποιαδήποτε πληροφορία θα σβήνουν οι χρήστες θα σβήνεται και από τους σέρβερς τους», συμπλήρωσε η εταιρεία.
Επιπλέον, το Facebook θα επανασχεδιάσει και τις ρυθμίσεις του μενού του στις κινητές συσκευές, οι οποίες μέχρι τώρα είναι διαχωρισμένες σε 20 διαφορετικές οθόνες, και θα συγκεντρώσει τις επιλογές ασφαλείας και απορρήτου σε ένα συγκεκριμένο σημείο.
Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος των ευρύτερων αλλαγών του Facebook στην προσπάθεια του να στηρίξει τις πολιτικές απορρήτου, σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπεύθυνο για θέματα ασφαλείας, Rov Sherman.
Οι αλλαγές προέκυψαν εν μέσω των εντατικών εξονυχιστικών ελέγχων από τους χρήστες και τους ρυθμιστικούς φορείς μετά την παραδοχή της εταιρείας στις 16 Μαρτίου για την υπεξαίρεση των προσωπικών δεδομένων από την Cambridge Analytica.
Οι αντιδράσεις έχουν «ταρακουνήσει» το Facebook και έχουν «βυθίσει» τη μετοχή του, το οποίο μείωσε την αξία της κατά 95 δισ. δολάρια μέσα σε μόλις μια εβδομάδα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr