Ειδικότερα έχει παρατηρηθεί αύξηση κατά 40% των κλικ και αύξηση των αγορών κατά 50%, όταν οι διαφημίσεις ήταν προσαρμοσμένες στο ψυχολογικό προφίλ του χρήστη. Οι διαφημίσεις αυτές μπορούν να επηρεάσουν τις μικρές αγορές ή ακόμα και εθνικές εκλογές.
Για παράδειγμα μια διαφήμιση για παπούτσια που θα εμφανιστεί στο Facebook ενός εξωστρεφή χρήστη είναι πολύ πιθανό να δείχνει το προϊόν να διαφημίζεται σε ένα κόνσεπτ με πολλούς ανθρώπους που τρέχουν, ενώ αντίθετα το ίδιο προϊόν στο Facebook ενός εσωστρεφή χρήστη είναι πιθανό να διαφημίζεται με κάποιο διαφημιστικό σποτ που θα δείχνει κάποιον να τρέχει μόνος του.
Η ψυχολογική στόχευση μέσω διαφημίσεων δεν είναι πάντα κάτι αρνητικό. Οι εταιρείες που βοηθούν τους ανθρώπους να εξοικονομήσουν χρήματα ή να συμμετάσχουν σε πιο υγιεινούς τρόπους ζωής θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τη γνώση και τις πληροφορίες των χρηστών για να προσεγγίσουν μεγαλύτερο κοινό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr