Ο υφυπουργός Εργασίας συνομίλησε τόσο με υπαλλήλους όσο και με ασφαλισμένους σχετικά με τις συνθήκες εργασίας, αλλά και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον Φορέα. Για ακόμη μία φορά, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, διαπιστώθηκαν σημαντικές ελλείψεις σε υλικοτεχνικό επίπεδο, ενώ φανερό υπήρξε και το ζήτημα της υποστελέχωσης του Φορέα σε τομείς με μεγάλο φόρτο εργασίας.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ο κ. Μηταράκης, ανέφερε: «Δυστυχώς, σε όσες επισκέψεις έχουμε πραγματοποιήσει σε καταστήματα του ΕΦΚΑ, έχουν διαπιστωθεί κοινά προβλήματα, τα οποία εντοπίζονται τόσο σε επίπεδο υλικοτεχνικό όσο και ανθρώπινου δυναμικού. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε μέχρι να εξασφαλίσουμε την αποτελεσματική λειτουργία του Φορέα, καθώς και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους, ακολουθώντας τα βέλτιστα διεθνή πρότυπα».
Στην κατεύθυνση αυτή, όπως είπε, η συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα είναι απαραίτητη, προκειμένου -μέσα από την ψηφιοποίηση του ασφαλιστικού βιογραφικού των πολιτών- από τη μία να διευκολυνθεί το έργο των εργαζομένων και από την άλλη οι πολίτες να εξυπηρετούνται πιο άμεσα και πιο αποτελεσματικά.
Χθες η υποστελέχωση των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ, καθώς και η έλλειψη σε υλικοτεχνικές υποδομές, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε ο κ. Μηταράκης με εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Προσωπικού Οργανισμών Κοινωνικής Πολιτικής (ΠΟΠΟΚΠ).
Οι δύο πλευρές ανανέωσαν το ραντεβού τους για το προσεχές χρονικό διάστημα, οπότε ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων θα ενημερώσει για το σχέδιο του κεφαλαιοποιητικού, επικουρικού συστήματος ασφάλισης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr