Συγκεκριμένα, ο κ. Σιούφας είπε ότι από το 2004 οι διεθνείς τιμές έχουν αυξηθεί κατά 140%, ενώ στη χώρα μας οι τιμές των καυσίμων έχουν αυξηθεί μόνο κατά 40%, που είναι η ελάχιστη αύξηση και είναι 20 έως 22% κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Η νέα προσαρμογή θα φέρει επιβάρυνση κατά δύο λεπτά το λίτρο, είπε ο κ. Σιούφας και σημείωσε ότι επιβάλλεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αφού η χώρα μας για 30 μήνες δεν το είχε κάνει.
Ο υπουργός Ανάπτυξης ρωτήθηκε και για την πετρελαιοκίνηση στα μεγάλα εθνικά κέντρα και είπε ότι για το θέμα αυτό γίνεται μελέτη στο ΥΠΕΧΩΔΕ, το οποίο εκτιμά τις επιπτώσεις της πετρελαιοκίνησης στην ποιότητα ζωής των πολιτών.
«Η κυβέρνηση δίνει το σύνθημα για τα νέα κερδοσκοπικά παιχνίδια με την τιμή των καυσίμων. Ενώ η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι υποχρεώνεται από την ΕΕ να αυξήσει τον ειδικό φόρο κατανάλωσης στα καύσιμα, ο επίτροπος για θέματα ενέργειας κ. Κόβακς απαντά στον Δημήτρη Παπαδημούλη ότι η μεταβατική περίοδος λήγει το 2010 άρα και η σχετική υποχρέωση της Ελλάδας» επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΝ.
Εν τω μεταξύ, καθησυχαστικός για το ενδεχόμενο μπλακ άουτ εμφανίστηκε ο κ. Σιούφας. Παρατήρησε ότι το υπουργείο και η ΔΕΗ παίρνουν μέτρα για επαρκή ηλεκτροδότηση και τόνισε ότι η ΔΕΗ διαθέτει 800 εκατ. ευρώ το χρόνο για τον εκσυγχρονισμό του συστήματος ηλεκτροδότησης. Έχουν δημιουργηθεί δύο μεγάλες μονάδες, καθώς επίσης και νέα κέντρα διανομής.
«Η περίπτωση μπλακ άουτ είναι μία στο δισεκατομμύριο» κατέληξε ο υπουργός Ανάπτυξης.
Σημειώνεται ότι η μεγάλη κάμψη των υψηλών θερμοκρασιών περιόρισε τα προβλήματα ηλεκτροδότησης σε διάφορες περιοχές της χώρας, ωστόσο και τη Δευτέρα, περιοχές όπως το Αιγάλεω και το Περιστέρι, αλλά και χωριά στη Θεσσαλονίκη, έμειναν χωρίς ρεύμα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr