Η παραγγελία, που αποκαλύφθηκε στην ιστοσελίδα της εταιρείας, αφορά δύο πλοία που θα παραδοθούν το τρίτο τρίμηνο του 2026 και αποτελεί συνέχεια μιας ανάλογης παραγγελίας στην JMU τον Νοέμβριο του 2021, με αντίτιμο 60,5 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο.
Η τιμή των τελευταίων νεότευκτων πλοίων είναι ακόμη άγνωστη, όμως πηγές που παρακολουθούν τον τομέα των νεότευκτων bulker εκτιμούν ότι τα capes θα κοστίζουν λίγο περισσότερο από 76 εκατ. δολάρια.
Το όχημα της οικογένειας Ιγγλέση αριθμεί 24 πλοία στον στόλο του, τα οποία είναι δεξαμενόπλοια και bulkers. Το πρόγραμμα νεότευκτων πλοίων της εταιρείας, με παραγγελίες σε ιαπωνικά ναυπηγεία, περιλαμβάνει επτά πλοία που αναμένεται να ενταχθούν στον στόλο το 2025 και το 2026.
Φέτος, άλλαξαν χέρια πολλά capesize στην αγορά μεταχειρισμένων, με τις υψηλές τιμές να εμποδίζουν τους πλοιοκτήτες από την αγορά νεότευκτων. Τα βιβλία παραγγελιών να βρίσκονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, περίπου στο 7% του ενεργού στόλου, ενώ πολλοί πλοιοκτήτες επέλεξαν την αγορά newcastlemaxes.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr