Πολλαπλές πηγές της S&P αναφέρουν ότι η εταιρεία υπό την ηγεσία του Κώστα Δελλαπόρτα προχώρησε στην πώληση του Dolce Vita, κατασκευής 2012, σε μια συμφωνία αξίας περίπου 23,5 εκατ. δολαρίων, με Κινέζο αγοραστή.
Η DryDel, πρώην Meadway Shipping and Trading, αγόρασε το πλοίο χωρητικότητας 61.600 dwt, κατασκευής Oshima, έναντι 24 εκατ. δολαρίων τον Οκτώβριο του 2021, ως Virgo Colossus.
Η πώληση ακολουθεί την «έξοδο» των πλοίων Luna Rossa, κατασκευής 2010, 61.600 dwt, και Velvet, κατασκευής 2018, τα οποία απέφεραν στην εταιρεία σχεδόν 57 εκατ. δολάρια.
Η εταιρεία υιοθέτησε τη νέα της επωνυμία τον Φεβρουάριο και, αυτήν τη στιγμή, απαριθμεί 12 bulkers -συμπεριλαμβανομένου του πλοίου που αναφέρεται ως πωληθέν- 18 ναυλωμένα πλοία και 9 νεότευκτα, που πρόκειται να παραδοθούν μεταξύ 2024 και 2026.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr