Ο εννοιολογικός σχεδιασμός του πλοίου βασίζεται στην τελευταία γενιά VLCC χωρητικότητας 310.000 dwt που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τη Dalian.
Είναι εξοπλισμένο με δύο δεξαμενές καυσίμου μεθανόλης συνολικής χωρητικότητας 10.000 κυβικών μέτρων, οι οποίες μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις καυσίμου της κύριας μηχανής, της βοηθητικής μηχανής και του λέβητα του πλοίου για ολόκληρο το ταξίδι.
Οι εταίροι είπαν ότι πραγματοποίησαν από κοινού την αξιολόγηση σχεδιασμού της συνολικής διάταξης του πλοίου, την επιλογή και τη διάταξη των δεξαμενών καυσίμων και του συστήματος καυσίμων και έλαβαν την κατ' αρχήν έγκριση (AiP) που εκδόθηκε ανεξάρτητα από τους δύο νηογνώμονες, DNV και China Classification Society (CCS).
Το νέο κοινό έργο ακολουθεί την ανάπτυξη του πρώτου στον κόσμο πλοίο μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG), τύπου VLCC διπλού καυσίμου της Cosco, που παραγγέλθηκε αρχικά στο Dalian ως τυπικό πλοίο με καύσιμο HFO το 2017, αλλά ένα χρόνο αργότερα η εταιρεία επέλεξε να αναβαθμίσει το δεξαμενόπλοιο για να το κάνει διπλού καυσίμου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr