Αναλυτικότερα, το τέταρτο τρίμηνο του 2021 τα συνολικά έσοδα της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, ανήλθαν σε 38,3 εκατομμύρια δολάρια.
Το καθαρό κέρδος είχε ύψος 22,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Κατά μέσο όρο 15 πλοία ήταν στην ιδιοκτησία και λειτουργούσαν από την εταιρεία κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2021, κερδίζοντας μια μέση τιμή χρονοναύλωσης 29.994 δολάρια την ημέρα.
Για το έτος 2021, τα συνολικά έσοδα της εισηγμένης στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, ήταν 93,9 εκατ. δολάρια και τα καθαρά κέρδη 42,9 εκατομμύρια δολάρια.
Κατά μέσο όρο 14 πλοία κατέχονταν και λειτουργούσαν από την εταιρεία με μέση τιμή χρονοναύλωσης 19.309 δολάρια την ημέρα.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε σχετικά:
«Το τέταρτο τρίμηνο του 2021 ήταν καθοριστικό για την Euroseas καθώς καταγράψαμε το υψηλότερο επίπεδο καθαρού κέρδους στην ιστορία μας, περίπου 22,7 εκατομμύρια δολάρια. Ταυτόχρονα, έχουμε ναυλώσει περίπου το 92% της διαθέσιμης χωρητικότητάς μας το 2022, περίπου το 62% της διαθέσιμης χωρητικότητας το 2023, ακόμη και περίπου το 40% των διαθέσιμων ημερών μας το 2024. Το υψηλό επίπεδο των συμβατικών εσόδων μας εξασφαλίζει εξαιρετικά υψηλά επίπεδα κερδοφορίας για την Euroseas τα επόμενα δύο έως τρία χρόνια».
«Υπό το πρίσμα της αυξημένης περιβαλλοντικής ρύθμισης που θα μείωνε -κατά μέσο όρο- τη μεταφορική ικανότητα του υπάρχοντος στόλου, έχουμε μετατοπίσει τη στρατηγική μας εστίαση στον τρόπο τοποθέτησης της Euroseas μετά την πανδημία και πέρα από αυτήν. Σε αυτό το πλαίσιο, τον Ιανουάριο του 2022, προχωρήσαμε σε παραγγελία για δύο ακόμη πλοία χωρητικότητας 2.800 teu που αναμένουμε να έχουμε παραλάβει το τέταρτο τρίμηνο του 2023 και το πρώτο τρίμηνο του 2024. Αυτό επεκτείνει το πρόγραμμα νεόκτιστων σε τέσσερα πλοία και ενισχύει την παρουσία μας στον τομέα των φιλικά προς το περιβάλλον πλοίων, στο μικρό μέγεθος feeder.»
«Η υποχώρηση των ναύλων των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του 2021 αποδείχθηκε βραχύβια. Με την αλλαγή του έτους, τα επίπεδα ναύλων άρχισαν να αυξάνονται και πάλι και για ορισμένα μεγέθη πλοίων ξεπέρασαν τα υψηλά επίπεδα ρεκόρ που είχαν οριστεί μόλις πριν από τέσσερις μήνες, τον Οκτώβριο του 2021. Είμαστε αρκετά αισιόδοξοι για τη δυναμική της ναυλαγοράς τα επόμενα δύο χρόνια παρά την αναμενόμενη χαλάρωση της αναποτελεσματικότητας στα λιμάνια, λόγω των περιορισμένων παραδόσεων βραχυπρόθεσμα και των περιορισμών στην αποτελεσματική παροχή στόλου λόγω των κανονισμών για τις εκπομπές από το 2023 και μετά, παράλληλα με την ανάπτυξη του θαλάσσιου εμπορίου που έχει ανακάμψει από τα χαμηλά της πανδημίας. Παρακολουθούμε συνεχώς τις εξελίξεις της ναυλαγοράς και αξιολογούμε τις επενδυτικές ευκαιρίες εστιάζοντας στη δημιουργία σταθερών αποδόσεων για τους μετόχους μας και στην εκμετάλλευση της εισαγωγής μας στο χρηματιστήριο και στην αύξηση της ρευστότητας».
Με τη σειρά του ο Τάσος Ασλίδης, Chief Financial Officer της Euroseas σχολίασε:
«Τα λειτουργικά αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2021 αντικατοπτρίζουν τα αυξημένα επίπεδα ναύλων των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020, με τα καθαρά κέρδη να ανέρχονται σε 22,7 εκατομμύρια δολάρια για το τέταρτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με καθαρά κέρδη 0,6 εκατομμυρίων δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο του 2020. Κατά μέσο όρο, κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2021, τα πλοία μας κατάφεραν να εξασφαλίσουν περίπου 185,7% υψηλότερα επίπεδα ναύλων σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2020.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr