Ο Hugo De Stoop, Διευθύνων Σύμβουλος της Euronav δήλωσε:
«Η ενθαρρυντική ανάκαμψη της ναυλαγοράς δεξαμενόπλοιων που αποδείχθηκε κατά τη στιγμή των αποτελεσμάτων μας για το τρίτο τρίμηνο δυστυχώς αναβλήθηκε λόγω της εξάπλωσης της παραλλαγής Omicron από τα μέσα Νοεμβρίου και των σχετικών ταχέων περιορισμών στην οικονομική δραστηριότητα. Πιστεύουμε ότι πρόκειται για μια προσωρινή παύση. Οι προοπτικές για ισχυρή ανάκαμψη της προσφοράς πετρελαίου, οι απαιτήσεις ανανέωσης του παγκόσμιου αποθέματος αργού και η κατανάλωση που επιστρέφει στα επίπεδα του 2019 είναι όλα σε καλό δρόμο για παράδοση εντός του 2022. Η Euronav διατηρεί ισχυρή θέση ισολογισμού και ρευστότητας και χρησιμοποιεί την ύφεση του ναυτιλιακού κύκλου της ναυλαγοράς για αναβάθμιση του στόλου της μέσα από ένα έντονο πρόγραμμα δεξαμενισμού και αναζωογόνησής του. Υποδεχτήκαμε δύο νέα σύγχρονα οικολογικά πλοία τον Ιανουάριο και θα προσθέσουμε άλλα έξι στον στόλο μας τους επόμενους 18 μήνες. Παραδίδουμε εκ νέου 4 παλαιότερα μη οικολογικά VLCC (σ.σ. very large crude carrier) τώρα. Αυτά τα στοιχεία καθιστούν τη Euronav την ιδανική πλατφόρμα για έκθεση στην ανάκαμψη της αγοράς αργού δεξαμενόπλοιου. Ανυπομονούμε να σημειώσουμε περαιτέρω πρόοδο κατά τη διάρκεια του 2022».
Για το τέταρτο τρίμηνο του 2021, η εταιρεία είχε καθαρή ζημία $72,5 εκατ. ή $0,36 ανά μετοχή, όταν το τέταρτο τρίμηνο του 2020, είχε καθαρή ζημία $58,2 εκατ. ή $0,29 ανά μετοχή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr