Κατά την ίδια περίοδο, η συνολική χωρητικότητα φορτίου σημείωσε επίσης ρεκόρ σχεδόν 52 εκατομμυρίων τόνων, ενώ η προηγούμενη υψηλότερη μετρημένη συνολική χωρητικότητα φορτίου ήταν 48,2 εκατομμύρια τόνοι το 2019, σύμφωνα με το λιμάνι των ΗΠΑ.
Μεταξύ Μαρτίου και Δεκεμβρίου, οι όγκοι εμπορευματοκιβωτίων σημείωσαν διψήφια αύξηση, σύμφωνα με τα στοιχεία του λιμανιού.
Μόνο τον Δεκέμβριο, το λιμάνι του Χιούστον διακίνησε 303.204 TEU, που αντιπροσωπεύει αύξηση 10% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2020. Την ίδια στιγμή, τα εισαγόμενα φορτία έφτασαν τα 148.301 TEU, ενώ οι εξαγωγές φορτίων τα 90.660 TEU.
Παράλληλα, οι εισαγωγές χάλυβα σημείωσαν συνολική αύξηση 52% σε σχέση με το 2020, καθώς και αύξηση 93% τον Δεκέμβριο. Επιπλέον, τα εμπορεύματα σε σάκους, οι εισαγωγές αυτοκινήτων, η ξυλεία και ο εξοπλισμός αιολικής ενέργειας παρουσίασαν αυξήσεις σε σχέση με το προηγούμενο ημερολογιακό έτος.
«Παρά τις προκλήσεις λόγω διακοπών της αλυσίδας εφοδιασμού, της Covid-19, τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού και εξοπλισμού, ιστορικούς παγετούς και ζεστά καλοκαίρια, το λιμάνι του Χιούστον ανακοίνωσε τους καλύτερους αριθμούς στην ιστορία του και κράτησε τους ανθρώπους του ασφαλείς», δήλωσε ο πρόεδρος Ric Campo, ο οποίος συνέχισε προσθέτοντας ότι το 2021 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για το λιμάνι, αλλά τα καλύτερα έρχονται.
Εν μέσω αυτής της ισχυρής απόδοσης, το Χιούστον αναπτύσσει το τμήμα του κέντρου διανομής με 464.515 m² αποθηκευτικού χώρου που προβλέπεται να λειτουργήσει το 2021 και 678.192 m² υπό κατασκευή για παράδοση το 2022.
«Η μακροχρόνια στρατηγική μας για την οικοδόμηση χωρητικότητας μπροστά στη ζήτηση και την επένδυση στους τερματικούς μας και στους ανθρώπους μας επιδεικνύει αποτελέσματα», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής του λιμανιού, Roger Guenther.
«Εστιάζουμε στην επιτάχυνση της επέκτασης της υποδομής μας και συνεργαζόμαστε με την International Law Association (ILA) και άλλους συνεργάτες μας για να συνεχίσουμε να παρέχουμε υπηρεσίες παγκόσμιας κλάσης στους πελάτες μας και να είμαστε μια σημαντική δύναμη στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού», πρόσθεσε ο Guenther.
Τρεις νέοι γερανοί neo-panamax ship-to-shore (STS) έχουν προγραμματιστεί να φτάσουν στο λιμάνι του Χιούστον τον Φεβρουάριο, οι οποίοι θα προστεθούν σε έναν υπάρχοντα στόλο 26 STS και 110 γερανών με ελαστικό σκελετό (RTG).
Επιπλέον, το Houston Ship Channel Expansion – Project 11 βρίσκεται επίσης σε εξέλιξη, με στόχο να φιλοξενήσει μεγαλύτερα πλοία για πιο ασφαλή και αποτελεσματική πλοήγηση στο κανάλι.
Το Σώμα Μηχανικών Στρατού των ΗΠΑ (USACE) δημοσίευσε πρόσφατα το Πρόγραμμα Εργασίας του οικονομικού έτους 2022 για τον νόμο για τις επενδύσεις υποδομής και τις θέσεις εργασίας που περιλαμβάνει περισσότερα από 142,5 εκατομμύρια δολάρια για το ομοσπονδιακό μερίδιο για την κατασκευή του τρίτου τμήματος αυτού του έργου υποδομής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr