Η μελέτη στοχεύει να καθορίσει ένα ισχυρό σύνολο κατευθυντήριων γραμμών ασφαλείας και επιχειρησιακών φακέλων που θα δημιουργήσουν τη βάση ενός ρυθμιστικού sandbox για δοκιμές ανεφοδιασμού αμμωνίας σε δύο τοπικές τοποθεσίες.
Η DNV θα συνεργαστεί με την κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης υποδομών της Σιγκαπούρης Surbana Jurong και τη Ναυτική Ακαδημία της Σιγκαπούρης (SMA). Η κατανόηση του τοπικού τοπίου από την Surbana Jurong θα είναι κρίσιμη για την αναγνώριση της τοποθεσίας για ανεφοδιασμό αμμωνίας. Η SMA, μέρος του Singapore Polytechnic, θα αναπτύξει από κοινού πρόγραμμα σπουδών για το εργατικό δυναμικό και θα παράσχει ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού για τη διαχείριση της αμμωνίας ως καυσίμου.
Ο χειρισμός της αμμωνίας ως καυσίμου θα απαιτήσει πιο αυστηρές οδηγίες ασφάλειας και λειτουργίας σε σύγκριση με τη μεταφορά αμμωνίας ως εμπόρευμα, δεδομένης της ουσιαστικά υψηλότερης συχνότητας μεταφοράς και της ανάγκης για πιο ευέλικτες διαμορφώσεις μεταφοράς. Αυτή η μελέτη θα βασιστεί σε κατευθυντήριες γραμμές που έχουν αναπτυχθεί για τον ασφαλή χειρισμό της αμμωνίας ως εμπορεύματος, ορίζοντας και στη συνέχεια ενσωματώνοντας ή επικαλύπτοντας τις κατευθυντήριες γραμμές που απαιτούνται για τον ασφαλή χειρισμό της αμμωνίας ως καυσίμου.
Ενώ διεξάγεται στη Σιγκαπούρη, αυτή η μελέτη μπορεί να βαθμονομηθεί σε συγκεκριμένες επιχειρησιακές συνθήκες τοποθεσίας για να βοηθήσει στην προώθηση της ανάπτυξης της πράσινης αμμωνίας ως καυσίμου αλλού.
Πριν από την ανάθεση αυτής της μελέτης, η GCMD υπέγραψε επιστολές συνεργασίας με 21 εταίρους του κλάδου που συμφώνησαν να μοιραστούν εμπιστευτικές τεχνικές πληροφορίες με την κοινοπραξία, ώστε να μπορεί να γίνει ένα ισχυρό σύνολο συστάσεων προς τις ρυθμιστικές αρχές.
Επιπλέον, περισσότεροι από 30 οργανισμοί σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού έχουν εγγραφεί για να συμμετέχουν στο Industry Consultation and Alignment Panel (iCAP), που δημιουργήθηκε από το κέντρο για να ζητήσει πληροφορίες σχετικά με τις συστάσεις της μελέτης.
Η Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης (MPA), ιδρυτικός εταίρος του Κέντρου, θα λάβει υπόψη τα ευρήματα από τη μελέτη GCMD για να διευκολύνει την ανάπτυξη ενός ρυθμιστικού sandbox για μελλοντικές δοκιμές. Παράλληλα, η GCMD ξεκίνησε συζητήσεις με το Ναυτικό Ινστιτούτο της Σιγκαπούρης (SMI) και το Κέντρο Αριστείας για τη Ναυτική Ασφάλεια (CEMS) στο Πολυτεχνείο της Σιγκαπούρης για τη λειτουργία του πλαισίου ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού για την εκπαίδευση χειριστών για τον πιλότο ανεφοδιασμού αμμωνίας.
Ενώ η αμμωνία λέγεται ότι είναι ένα από τα πιο ελπιδοφόρα καύσιμα για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας, η έρευνα της DNV δείχνει ότι ορισμένα κενά ασφαλείας έχουν τη δυνατότητα να διαταράξουν την ταχύτητα και την επιτυχία της μετάβασης.
«Ο ασφαλής χειρισμός της αμμωνίας είναι ένα κενό που πρέπει επειγόντως να καλυφθεί, δεδομένης της απειλής που συνιστά για τους ναυτικούς και τα πλοία, αν δεν γίνει σωστή διαχείριση. Ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Surbana Jurong και τη Ναυτική Ακαδημία της Σιγκαπούρης σε αυτήν την πρωτοποριακή πρωτοβουλία, η οποία ελπίζουμε ότι θα θέσει τα θεμέλια για ισχυρές κατευθυντήριες γραμμές ασφάλειας ανεφοδιασμού αμμωνίας με δυνατότητα εφαρμογής σε όλη τη βιομηχανία», σχολίασε ο Knut Ørbeck-Nilssen, Διευθύνων Σύμβουλος της DNV Maritime.
Ως απάντηση στο αυξανόμενο ενδιαφέρον της βιομηχανίας για σχέδια πλοίων με αμμωνία και έτοιμα για αμμωνία, η DNV έχει αναλάβει πολλά πρωτοποριακά έργα για την ανάπτυξη της αμμωνίας ως βιώσιμου μελλοντικού ναυτιλιακού καυσίμου. Η σημείωση «Έτοιμος για καύσιμα» της DNV κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη βιομηχανία τον Απρίλιο του 2021 από την Höegh Autoliners στη νέα της σειρά πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων. Η σημείωση επαληθεύει ότι ένα πλοίο συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις ασφαλείας για μελλοντικές λειτουργίες με αμμωνία και ότι ο κύριος κινητήρας μπορεί να μετατραπεί ή να λειτουργήσει με το καύσιμο.
Η DNV έχει χορηγήσει αρκετές εγκρίσεις κατ' αρχήν για σχέδια πλοίων που τροφοδοτούνται με αμμωνία, ενώ συνεργάζεται επίσης με την κατασκευάστρια εταιρεία κινητήρων MAN Energy Solutions για την ασφαλή ανάπτυξη ενός δίχρονου κινητήρα αμμωνίας που πρόκειται να είναι έτοιμος για αγορά το 2024.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr