Η Ευρωπαϊκή Ένωση «άσκησε βέτο» στη συγχώνευση, λόγω του μεγάλου μεριδίου που θα είχε το ναυπηγείο στην αγορά κατασκευής πλοίων μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG).
Ο Lee Dong-gull, πρόεδρος της τράπεζας, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου: «Θα ξεκινήσουμε να βρούμε έναν νέο αγοραστή πρόθυμο να εισφέρει νέα οικονομικά μέσα και να διαχειριστεί την [DSME] με υπεύθυνο τρόπο». Η KDB ήταν ο κύριος πιστωτής στην DSME για το μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας δεκαετίας, αλλά παραμένει αποφασισμένη να ιδιωτικοποιήσει το ναυπηγείο.
Ο Lee επέκρινε την απόφαση της ΕΕ να απαγορεύσει τη συγχώνευση, υποδηλώνοντας ότι η HHI ενδέχεται να λάβει νομικά μέτρα.
Υπάρχει θυμός στους κορεατικούς ναυπηγικούς κύκλους γιατί η ΕΕ μπλόκαρε τη συγχώνευση με την HHI, ενώ επέτρεψε στους δύο μεγαλύτερους κρατικούς ναυπηγικούς ομίλους της Κίνας να συγχωνευτούν το 2019.
Καθώς η συμφωνία DSME έχει διακοπεί προς το παρόν, οι αξιωματούχοι της HHI εξετάζουν το ενδεχόμενο να ανοίξουν ξανά ένα ναυπηγείο, το Hyundai Gunsan, στη δυτική ακτή της Νότιας Κορέας, καθώς έχουν περισσότερες παραγγελίες από οποιαδήποτε άλλη στιγμή την τελευταία δεκαετία.
Η HHI άρχισε να χτίζει το ναυπηγείο της Gusan τον Μάιο του 2008 στην κορύφωση του τελευταίου υπερκύκλου στη ναυτιλία για να είναι παράλληλα με άλλα ναυπηγεία υπό την αιγίδα της αυτοκρατορίας HHI, συμπεριλαμβανομένων των Hyundai Mipo και Hyundai Samho. Ωστόσο, όταν ολοκληρώθηκε το επόμενο καλοκαίρι, οι αγορές ήταν σε σοκ μετά τη Lehman και το ναυπηγείο έκλεισε τελικά το 2017.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr