Στελέχη της Hyundai Glovis με έδρα τη Σεούλ επιβεβαίωσαν την ύπαρξη του συμβολαίου αλλά αρνήθηκαν να σχολιάσουν την ταυτότητα της εμπλεκόμενης αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ωστόσο, η συμφωνία δεν πέρασε απαρατήρητη στην αγορά, με πηγές ναυτιλιακών εταιρειών που ειδικεύονται σε πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων, να προσδιορίζουν τον αντισυμβαλλόμενο ως την Tesla. Η συμφωνία της Tesla λέγεται ότι είναι η μεγαλύτερη σύμβαση μεταφοράς αυτοκινήτων για τη Hyundai Glovis από τότε που έκανε το ντεμπούτο της στην κατηγορία το 2008.
Δεν είναι γνωστό εάν η εταιρεία θα επισκευάσει περισσότερα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων/φορτηγών για τη μεταφορά του φορτίου της Tesla εν μέσω της τρέχουσας περιορισμένης αγοράς οχημάτων μεταφοράς.
Οι μεσίτες πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων δήλωσαν ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα πλοία για ναύλωση και η κατάσταση θα μπορούσε να συνεχιστεί μέχρι την άνοιξη.
Η Hyundai Glovis ελέγχει σχεδόν 100 μεταφορείς αυτοκινήτων και PCTC (Pure Carrier Truck Carrier) και ο στόλος της χρησιμοποιείται κυρίως για τη μεταφορά αυτοκινήτων για Hyundai Motor και Kia Motors.
Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία αποστέλλει επίσης έτοιμα αυτοκίνητα για τον Όμιλο Volkswagen από λιμάνια στη Γερμανία και την Αγγλία στην Κίνα. Η σύμβαση με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία περιλαμβάνει τη μεταφορά οχημάτων Audi, Volkswagen, Porsche και Bentley.
Το πενταετές συμβόλαιο ναύλωσης της Volkswagen, το οποίο αναφέρθηκε ότι ήταν αξίας 432 εκατομμυρίων δολαρίων, πρόκειται να λήξει τον Δεκέμβριο του 2024. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Hyundai Glovis επέκτεινε τα συμβόλαια ναύλωσης δύο PCTC κατηγορίας panamax με τη ναυτιλιακή εταιρεία Eastern Pacific της Σιγκαπούρης.
Η εταιρεία έχει επίσης επεκτείνει τη χρονοναύλωση του πλοίου Lake Fuxian, χωρητικότητας 6.302 ceu το οποίο κατασκευάστηκε το 2009, για τρία χρόνια στα $38. 000 τη μέρα και του Lake Geneva, χωρητικότητας 6.178 ceu που κατασκευάστηκε το 2015 για έξι μήνες στα $40.000 τη μέρα.
Οι μεσίτες είπαν ότι οι τιμές ήταν υπερδιπλάσιες από την προηγούμενη τιμή μεταξύ 15.000 και 16.000 δολαρίων την ημέρα.
Οι αυξημένες πωλήσεις αυτοκινήτων και η περιορισμένη προσφορά χωρητικότητας αναφέρθηκαν ως βασικοί παράγοντες πίσω από την άνοδο των ναύλων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr