Η KHI κατασκεύασε το εν λόγω πλοίο πέρυσι. Η ναυπηγική εταιρεία το ολοκλήρωσε στο πλαίσιο της ιδιότητας μέλους της Εταιρείας Έρευνας Τεχνολογίας της Εφοδιαστικής Αλυσίδας Ενέργειας Υδρογόνου χωρίς CO2 (HySTRA).
Οι KHI, Iwatani, Shell και Electric Power Development ενώθηκαν υπό την HySTRA για να προωθήσουν το υδρογόνο ως πηγή καυσίμου.
Το πλοίο 8.000 τόνων μπορεί να μεταφέρει μεγάλες ποσότητες LH2 σε μεγάλες αποστάσεις δια θαλάσσης.
Επιπλέον, το πλοίο διαθέτει σύστημα ντίζελ-ηλεκτρικής πρόωσης και μπορεί να επιτύχει ταχύτητα 13,0 κόμβων. Το πλοίο κλάσης ClassNK έχει την ικανότητα να μεταφέρει 25 άτομα. Σύμφωνα με το Reuters, ο μεταφορέας LH2 αναχώρησε από την Ιαπωνία στις 24 Δεκεμβρίου για να παραλάβει το πρώτο φορτίο και θα επιστρέψει στα τέλη Φεβρουαρίου.
Επιπλέον, οι κυβερνήσεις της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας υποστηρίζουν το πιλοτικό έργο των 362 εκατομμυρίων δολαρίων. Αρχικά, θα έπρεπε να είχε στείλει το πρώτο του φορτίο υδρογόνου που εξάγεται από καφέ άνθρακα στην Αυστραλία την άνοιξη. Ωστόσο, καθυστέρησε για το δεύτερο εξάμηνο του οικονομικού έτους της Kawasaki λόγω της πανδημίας.
Επιπλέον, η KHI λέει ότι το Suiso Frontier είναι μόνο το πρώτο από τα πολλά άλλα πλοία μεταφοράς υδρογόνου που θέλει να κατασκευάσει στο μέλλον.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr