Το FGSS αποτελείται από μια δεξαμενή καυσίμου LNG, μια μονάδα παροχής αερίου και μια συσκευή ελέγχου, μεταξύ άλλων στοιχείων.
Αυτή είναι επίσης η πρώτη παραγγελία αυτού του συστήματος για κινητήρες διπλού καυσίμου υψηλής πίεσης. Η Mitsubishi Shipbuilding λέει ότι μετά από αυτό, θα λαμβάνει πλέον παραγγελίες τόσο για κινητήρες χαμηλής όσο και για υψηλής πίεσης.
Επιπλέον, η εταιρεία του ομίλου MHI Imabari Shipbuilding θα κατασκευάσει αυτά τα έξι πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων με υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Η μετατροπή των πλοίων σε καύσιμο LNG είναι μια λύση για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG). Έτσι, η Mitsubishi λέει ότι θα παρέχει ένα ευρύ φάσμα FGSS σε πελάτες που κατασκευάζουν πλοία με καύσιμα LNG.
Επιπλέον, συμβάλλοντας στη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου με τη διάδοση αυτών των πλοίων, θέλουν να προωθήσουν την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές στη ναυτιλιακή βιομηχανία και προσπαθούν να επιτύχουν ουδετερότητα άνθρακα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr