Έχει αποκτήσει το νοτιοκορεάτικο Pacific Bless, χωρητικότητας 56,361-dwt και το Pacific Crown χωρητικότητας 56,469-dwt , τα οποία κατασκευάστηκαν και τα δύο το 2012.
Η εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ και το Όσλο, η οποία ειδικεύεται σε πλοία supramax είπε ότι πλήρωσε 17,25 εκατομμύρια δολάρια για καθένα από τα πλοία σχεδιασμού Dolphin 57 ή 34,5 εκατομμύρια δολάρια συνολικά.
Η Jinhui είπε ότι τα τελευταία πλοία, τα οποία κατασκευάστηκαν στο Jiangsu New Hantong, πρόκειται να παραδοθούν μεταξύ Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2022.
Η εταιρεία υπογράμμισε ότι σχεδιάζει να χρηματοδοτήσει το 50% των τελευταίων εξαγορών με τραπεζική χρηματοδότηση με το υπόλοιπο από εσωτερικές πηγές.
Η ναυτιλιακή έχει τώρα αγοράσει συνολικά οκτώ supramaxes από την αγορά μεταχειρισμένων εφέτος σε μία από τις πιο ενεργές αγορές εξαγοράς τα τελευταία χρόνια.
Αυτή η ενέργεια έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το 2020, όταν η εταιρεία δήλωσε ότι καθυστερεί την ανανέωση του στόλου λόγω έλλειψης σαφήνειας σχετικά με τις ταχέως κινούμενες ρυθμίσεις για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές.
Η εταιρεία είπε ότι η αξιοσημείωτη ανάκαμψη στην αγορά ξηρού χύδην ώθησε τη διοίκηση να επανεξετάσει το στόλο του ομίλου και να εξετάσει το ενδεχόμενο απόκτησης επιπλέον πλοίων.
Το Jinhui διαθέτει ένα στόλο με 24 bulkers που αποτελείται από δύο post-panamaxes και 22 grabs-fitted supramaxes με συνολικό νεκρό βάρος 1,5 εκατομμύριο τόνους.
Οι αγορές bulker και η επιθετική στρατηγική απόκτησης πλοίων βοήθησαν πρόσφατα την Jinhui να δημοσιεύσει μια σειρά από εντυπωσιακά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο. Στα μέσα Νοεμβρίου 2021, η εταιρεία ανέφερε καθαρά κέρδη 19,3 εκατομμυρίων δολαρίων — περισσότερα από 22 φορές τα κέρδη που είχαν επιτευχθεί 12 μήνες νωρίτερα.
Τα supramaxes ήταν η τρίτη πιο δημοφιλής κατηγορία bulker στην αγορά μεταχειρισμένων μέχρι στιγμής φέτος, σύμφωνα με την Allied Shipbroking.
Εκτιμάται ότι 237 supramaxes, με μέση ηλικία τα 12 έτη, έχουν αλλάξει χέρια μέχρι στιγμής φέτος σε συμφωνίες αξίας άνω των 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το τμήμα bulker με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ήταν τα panamaxes με 279 πλοία αξίας 5,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ακολουθούμενα από πλοία handysize με 238 πλοία αξίας 2,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων διαπραγματεύσιμα, δείχνουν στοιχεία από την ελληνική μεσιτική εταιρεία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr