Αυτός είναι η REintegrate, θυγατρική της δανικής εταιρείας ανανεώσιμων πηγών ενέργειας European Energy.
Η REintegrate και η European Energy θα δημιουργήσουν μια νέα εγκατάσταση στη Δανία για την παραγωγή των περίπου 10.000 τόνων ουδέτερης από άνθρακα, ηλεκτρονικής μεθανόλης. Το πρώτο πλοίο της Maersk με δυνατότητα λειτουργίας με το εν λόγω καύσιμο θα καταναλώνει ετησίως αυτούς τους τόνους, όταν παραδοθεί από την Hyundai Mipo το 2023, όπου και κατασκευάζεται.
«Αυτός ο τύπος συνεργασίας θα μπορούσε να γίνει ένα σχέδιο για τον τρόπο κλιμάκωσης της παραγωγής πράσινων καυσίμων μέσω συνεργασίας με εταίρους σε ολόκληρο το οικοσύστημα της βιομηχανίας και θα μας προσφέρει πολύτιμες εμπειρίες καθώς προχωράμε στο ταξίδι μας για την απομάκρυνση των αλυσίδων εφοδιασμού των πελατών μας από τον άνθρακα. Η προμήθεια καυσίμων του μέλλοντος είναι μια σημαντική πρόκληση και πρέπει να μπορέσουμε να κλιμακώσουμε την παραγωγή εγκαίρως», δήλωσε η Henriette Hallberg Thygesen, διευθύνουσα σύμβουλος στόλου και στρατηγικών μαρκών στην A.P. Moller - Maersk.
Η εγκατάσταση μεθανόλης θα χρησιμοποιεί ανανεώσιμη ενέργεια και βιογενές CO2 για την παραγωγή της ηλεκτρονικής μεθανόλης και η παραγωγή καυσίμων αναμένεται να ξεκινήσει το 2023.
Η ενέργεια που απαιτείται για την παραγωγή ενέργειας σε μεθανόλη θα παρέχεται από ένα ηλιακό αγρόκτημα στη νότια Δανία.
Το πλοίο θα έχει μήκος 172 μέτρα με χωρητικότητα 2.100 teu και αναμένεται να ενταχθεί στο στόλο της Maersk στα μέσα του 2023. Θα πλεύσει στο δίκτυο της Sealand Europe, θυγατρικής της Maersk, στη ναυτιλιακή διαδρομή της Βαλτικής μεταξύ της Βόρειας Ευρώπης και του Κόλπου της Βοθνίας και θα φέρει τη σημαία της Δανίας
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr