Η Origin τρέχει μια σειρά έργων πράσινης αμμωνίας και υδρογόνου, συμπεριλαμβανομένου ενός έργου εξαγωγής πράσινης αμμωνίας στο Bell Bay της Τασμανίας, έχοντας ως στόχο, το πρώτο φορτίο να σταλθεί το 2026.
Η MOL και η Origin θα ολοκληρώσουν μια μελέτη σκοπιμότητας για τη θαλάσσια μεταφορά αμμωνίας, τη ζήτηση στην Ιαπωνία και την Ασία γενικότερα, καθώς και την ανάπτυξη εφοδιαστικής αλυσίδας έως τον Δεκέμβριο του 2021.
Να σημειωθεί πως τον Μάιο του τρέχοντος έτους, η MOL επανήλθε στον... χώρο της αμμωνίας μετά από πενταετή παύση.
Η εταιρεία αγόρασε το 11 ετών πλοίο Green Pioneer χωρητικότητας 35.000 κυβικών μέτρων, ένα πλοίο ικανό να μεταφέρει υγραέριο και αμμωνία.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η MOL παρήγγειλε το πλοίο που προορίζεται να γίνει ο μεγαλύτερος μεταφορέας αμμωνίας στον κόσμο και θα παραδοθεί από το ναυπηγείο της Ιαπωνίας, Namura Shipbuilding το 2025.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr