Ο σχεδιασμός που δημιουργήθηκε από τα ναυπηγεία Mitsubishi Shipbuilding και Namura Shipbuilding αφορά υγραεροφόριο πλοίο LPG χωρητικότητας 87.000 dwt που έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει είτε υγραέριο είτε αμμωνία.
Η Namura θα κατασκευάσει το πρώτο πλοίο με την MOL, έχοντας την επιλογή και για δεύτερο. Το πλοίο θα είναι ο μεγαλύτερος φορέας αμμωνίας που έχει κατασκευαστεί ποτέ και θα χρησιμοποιήσει υγραέριο στα αμπάρια φορτίου ως καύσιμο με σκοπό τη μετατροπή του πλοίου σε καύσιμο αμμωνίας σε μεταγενέστερο στάδιο.
Να σημειωθεί πως δεν έχει αποκαλυφθεί προς το παρόν η τιμή για το πλοίο, το οποίο θα παραδοθεί σε περίπου δυόμισι χρόνια. Επιπλέον, ο σχεδιασμός συμμορφώνεται με τη φάση 3 EEDI, η οποία θα ισχύει για υγραεροφόριο πλοία μεγέθους VLGC που έχουν υπογραφτεί για παράδοση μετά το 2022.
"Η αμμωνία τραβάει την προσοχή ως καθαρό καύσιμο επόμενης γενιάς που δεν εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα κατά τη διάρκεια καύσης και ως "φορέας υδρογόνου" που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά υδρογόνου", ανέφερε η MOL σε ανακοίνωσή της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr