Όπως ανακοίνωσε η MOL η συμφωνία έγινε με την Shin Kurushima Dockyard Co. Ltd. και την Nihon Shipyard Co. Ltd.
Τα πλοία θα είναι χωρητικότητας 7.000 μονάδων και θα λειτουργούν με LNG ως κύριο καύσιμο.
Ο συνολικός στόλος της MOL, συμπεριλαμβανομένων των ενοποιημένων θυγατρικών της, στις 30 Ιουνίου ήταν 735 πλοία.
Το LNG έχει προβληθεί από ορισμένες βιομηχανικές πηγές ως μια βιώσιμη επιλογή για την επίτευξη των κλιματικών στόχων του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για το 2030, οι οποίοι στοχεύουν στη μείωση των εκπομπών του άνθρακα κατά 40% στον παγκόσμιο στόλο σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2008.
Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα υπάρχουν αμφιβολίες για το αν μπορεί να βοηθήσει το περιβάλλον μακροχρόνια, με πολλούς ανθρώπους του κλάδου να υποστηρίζουν πως είναι απλώς ένα μεταβατικό καύσιμο, μέχρι να αναπτυχθούν οι κατάλληλες τεχνολογίες για κάτι απολύτως βιώσιμο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr