Ειδικότερα, για το β’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η εταιρεία σημείωσε καθαρές ζημιές 89,7 εκατομμυρίων δολαρίων ή 0,44 δολαρίων ανά μετοχή, σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2020 όταν η εταιρεία υπέστη καθαρές ζημιές 259,6 εκατομμυρίων δολαρίων ή 1,21 δολαρίων ανά μετοχή.
Τα προσαρμοσμένα EBITDA για την ίδια περίοδο ανήλθαν στα 22,6 εκατομμύρια δολάρια από 362,1 εκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο έτος.
Οι ζημιές της Euronav για την τρέχουσα περίοδο διευρύνθηκαν σε περίπου 90 εκατομμύρια δολάρια μετά από 71 εκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο τρίμηνο, οπότε οι συνολικές καθαρές ζημιές για το πρώτο εξάμηνο του έτους ήταν 160 εκατομμύρια δολάρια. Το 2020, το έλλειμμα για την ίδια περίοδο ήταν 485 εκατομμύρια δολάρια.
Η απόδοση της Euronav το δεύτερο τρίμηνο επηρεάστηκε από διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού που προκλήθηκαν από τον κορονοϊό.
Η ναυτιλιακή, η οποία είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες δεξαμενόπλοιων στον κόσμο, δήλωσε ότι οι περιορισμοί λόγω της COVID-19 μειώνουν τη ζήτηση για αργό πετρέλαιο. Παράλληλα, είπε πως η ζήτηση και η δυναμική της προσφοράς θα πρέπει να επανέλθουν στο κανονικό τους πρότυπο, ωστόσο το πότε, παραμένει αβέβαιο.
Επιπλέον, η εταιρεία σημείωσε ότι η βελτίωση της ζήτησης αργού και η μείωση των περικοπών στην παραγωγή του ΟΠΕΚ+ δεν έχουν ακόμη μεταφραστεί σε ανάκαμψη των ναύλων.
Για να αντιμετωπίσει τις ζημιές στο τέλος του πρώτου τριμήνου, η Euronav υπέγραψε μη εγγυημένη διευκόλυνση ανανεούμενης πίστωσης ύψους 80 εκατομμυρίων ευρώ (περίπου 93 εκατομμύρια δολάρια).
Αυτή η νέα διευκόλυνση συμφωνήθηκε με μια σειρά τραπεζών και θα έχει ελάχιστη διάρκεια 3 ετών, με δύο μονοετείς επιλογές επέκτασης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr